  • Data: 2010-12-07 12:26:13
    Temat: Kruk nęka telefonicznie
    Od: Y <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kruk nęka telefonicznie. Automat wydzwania po kilkadziesiąt razy
    tygodniowo i ma do przekazania tę samą wiadomość. Nie przyjmują do
    wiadomości nieakceptowania zobowiązania ani nie idą do sądu. Po prostu
    chcą zamęczyć i wyciągnąć pieniądze.

    Oczywiście jak na szemraną post-esbecką firmę dzwonią z zastrzeżonego.
    Za to telefon wzięli bez zgody z połączenia jakie do nich wykonałem.

    Co z tym zrobić? Nękanie to tylko wykroczenie czy przestępstwo?

    btw, NIGDY NIE DZWOŃCIE DO TYCH MEND Z JAWNEGO NUMERU TELEFONU. Te
    skurwysyny zapisują numery telefonów. Mój numer jest służbowy i
    nieopatrznie zadzwoniłem do nich z pytaniem o co chodzi. Teraz
    skurwysyny wydzwaniają po kilka razy dziennie.

    pzdr