  • 21. Data: 2005-08-19 20:59:34
    Temat: Re: Kruk - Kancelaria prawnicza z Wrocławia
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:de57fr$qvi$3@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> pisze:

    > Jak to miło wiedzieć, że nie ja jeden jestem "dziwny".
    Nie jesteś dziwny, a ja też postępuję tak samo.
    My home is my castle, wypier****, please.

    Jotte

  • 22. Data: 2005-08-20 01:49:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:de57fr$qvi$3@inews.gazeta.pl witek

    > Nie jesteś dziwny, a ja też postępuję tak samo.
    > My home is my castle, wypier****, please.

    Chyba się z wami umówię na piwo.

  • 23. Data: 2005-08-20 05:25:39
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Chyba się z wami umówię na piwo.

    Nie uda się: jak przyjdziesz do niego to cię nie wpuści, jak zadzwonisz
    żeby się umówić to nie odbierze telefonu ;)

  • 24. Data: 2005-08-20 05:52:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Alek wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > Nie uda się: jak przyjdziesz do niego to cię nie wpuści, jak zadzwonisz
    > żeby się umówić to nie odbierze telefonu ;)

    Odbierze, bo moj numer sie identyfikuje.
    Po za tym w razie czego nagram mu sie na sekretarke.

  • 25. Data: 2005-08-21 09:39:23
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ath" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > która
    > canal
    > Najpierw
    > wreszcie
    > 3
    > obcesowo
    > biurze
    > zawsze
    > podpada?

    > Na TVN było o innym windykatorze z Wrocławia i to bardziej do niego
    > podobne, bo Kruk raczej wysyła pisma.
    > Bardzo ułatwia życie aparat telefoniczny z prezentacją numeru. Nie znany
> [...]

    A nie będzie prościej wyłączyć telefon na noc i włączyć go dopiero po
    obudzeniu się (twoim i dziecka)?
    Można też wyłączyć dzwonek :-)

  • 26. Data: 2005-08-23 09:04:18
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl.>

    poprostu nie dyskutuj wywalaj korespondencje i mozesz postraszyc kruka i
    innych ze zlozysz im sprawe o znecanie sie psychiczne nad toba
    z tym ze na pomoc policji na tym etapie nie licz ale moze oni sie
    przestrasza!
    mozesz nawet wyslac do nich pisemko za potwierdzeniem
    i poprostu ignoruj nie rozmawiaj powiedz ze jestes tu nowa i nie masz czasu
    na glupie dyskusje
    pozdrawiam
    pawel

  • 27. Data: 2005-08-23 12:07:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel wrote:
> [...]
    > innych ze zlozysz im sprawe o znecanie sie psychiczne nad toba
    > z tym ze na pomoc policji na tym etapie nie licz ale moze oni sie

    [ciach cytat-gigant]

    Naucz się poprawnie cytować, lamo...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 28. Data: 2005-08-23 20:29:22
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl.>

    nie mam pojecia o co ci chodzi!!!!!!!!
    wyrazaj sie jasniej!!!!!!!!!!

    wiadomości news:def3ip$p1u$3@opal.futuro.pl...

  • 29. Data: 2005-08-23 20:47:02
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:deg157$bcs$1@nemesis.news.tpi.pl Pawel

    > nie mam pojecia o co ci chodzi!!!!!!!!
    > wyrazaj sie jasniej!!!!!!!!!!
    Zostaw wykrzykniki, on ma rację.
    Tnij prawidłowo cytaty i odpowiadaj pod nimi.

    Jotte

  • 30. Data: 2005-08-23 22:05:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel wrote:
    > nie mam pojecia o co ci chodzi!!!!!!!!
    > wyrazaj sie jasniej!!!!!!!!!!

    Popatrz, jak inni cytują. Pomyśl. Teraz jasno?