  • 21. Data: 2008-06-09 08:19:07
    Temat: Re: Kraty na klatce schodowej
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Alek napisał(a):

    > Klamka od wewnątrz w postaci gałki. Naokoło niej kołnierz
    > uniemożliwiający dostęp z boku. Krata na całej powierzchni
    > przesłonięta zgrzewaną siatką o oczku 2 cm a wokół zamka
    > dodatkowo blachą. Nadal widzisz problem?

    Jemu najwyraźniej chodzi o drzwi do bunkra ;)

    j.

  • 22. Data: 2008-06-09 13:39:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 09 czerwiec 2008 10:15
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <c...@z...router>):

    > A pokażesz kiedyś jak się takim prętem otwiera drzwi z klamką w kształcie
    > pokrętła? :)

    Mogę pokazać. Trudniej, owszem. Ale nie niemożliwe.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 23. Data: 2008-06-09 14:41:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tristan napisał(a):

    > Mogę pokazać. Trudniej, owszem. Ale nie niemożliwe.

    To czemu nie robisz kasy występując w cyrku, hę? ;P

    j.

  • 24. Data: 2008-06-09 22:18:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-06-09 09:21 januszek pięknie wystukał/a:

    > Dlaczego całość? Po za tym nie musi być całkowicie zabudowana tylko
    > wielkość oczka kraty musi być w okolicach klamki na tyle mała aby nie
    > dało jej się łatwo otworzyć z zewnątrz. Do tego wystarczy
    > dwucentymetrowa stalowa osłona w około klamki.

    Złodziej wsadzi całą łapę w "oczko" i sobie klamkę otworzy. 2 cm. to mało.

    --
    animka

  • 25. Data: 2008-06-09 22:21:03
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-06-09 10:14 Alek pięknie wystukał/a:

    > Klamka od wewnątrz w postaci gałki. Naokoło niej kołnierz
    > uniemożliwiający dostęp z boku. Krata na całej powierzchni
    > przesłonięta zgrzewaną siatką o oczku 2 cm a wokół zamka
    > dodatkowo blachą. Nadal widzisz problem?

    Gdzie tą zgrzewną siatke można kupić i kto to zgrzeje z kratą?
    Ile to może kosztować?

    --
    animka

  • 26. Data: 2008-06-09 22:22:53
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-06-09 10:15 Marcin Debowski pięknie wystukał/a:

    > A pokażesz kiedyś jak się takim prętem otwiera drzwi z klamką w kształcie
    > pokrętła? :)

    Moja i sąsiadki kratę złodzieje otworzyli łomem. Pierwsze drzwi do
    wejścia na nasz korytarz otworzyli chyba scyzorykiem.

    --
    animka