  • 1. Data: 2005-11-18 03:28:20
    Temat: Krajowy Rejestr Sądowy
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Czy zwykły szary człowiek ma prawo wglądu, do KRS i przeglądania danych na
    temat spółek z o.o.?
    Obecnie mam do czynienia z czymś co zwie się "Fast Finance" i "Fast Line
    Leasing", obie te firmy różni
    tylko nazwa. Obie urzędują pod tym samym adresem: ul. Powstańców Śląskich
    163, Wrocław. Obie posiadają te same numery telefonów, faksów i w końcu obie
    zajmują się tym samym. Czy jest jakiś sposób, aby w miarę niedrogo poznać
    ich założycieli, zarząd itp.? Po prostu mam coraz więcej podejrzeń, że to
    firma krzak i chciałbym się coś, niecoś o nich dowiedzieć.
    Jedyne co namierzyłem sensownego w necie, to ten oto tekst:

    http://www.gratka.wp.pl/praca/info.phtml?id=7594&ses
    _gr=5a6f15cba5760222b327719d40717079to

    Ale to dość niewiele :(