  • Data: 2005-10-03 11:15:17
    Temat: Krajowy Rejestr Karny
    Od: "Darth Vader" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Kiedyś byłem niegrzecznym człowiekiem ;-)
    W 1997 i 1998 miałem jakieś sprawy w sądzie za co w 2000 roku po kilku
    odroczeniach poszedłem sobie na odpoczynek 8miesięczny.

    Teraz chcę wziąźć udział w przetargu i wymagaja odemnie dokementu z KRK

    Z tego co sie kiedyś orientowałem do konto sie "czyści" po 5 latach. Ale
    nie wiem czy to jest prawdą i czy w moim przypadku te 5 lat od chwili
    otrzymania ostatniego wyroku czyli 1998 czy od chwili opuszczenia Zakład
    Karny czyli w grudniu 2000

    Proszę o pomoc.

    Darth