    From: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Korzystanie z hałaśliwych urządzeń w mieście
    Date: Sat, 16 Dec 2006 12:58:28 +0000 (UTC)

    Ciekawi mnie, czy można bez ograniczeń (nie mam tu na myśli jedynie "ciszy
    nocnej") korzystać z hałaśliwych urządzeń w terenie gęsto zabudowanym?

    No np. piła łańcuchowa o napędzie spalinowym jest niezwykle hałaśliwa. Takie
    urządzenie posiada jakieś homologacje, musi odpowiadać jakimś normom, ale
    przecież (chyba?) zasadniczo przeznaczone jest do pracy na jakimś odludziu,
    np. przy wyrębie lasu. Czy można sobie np. ciąć taką hałaśliwą piłą deski,
    gdy wokoło są bloki i domki? ("Wokoło" - czyli w odległości poniżej 100 m,
    a niektóre nawet poniżej 50-ciu).
    --
    "Przechodniu! Powiedz Sparcie, że podrożało żarcie..." :-O