  • 61. Data: 2022-02-06 19:24:51
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.02.2022 o 01:01, n...@o...pl pisze:
    > Nie szkodzi, jeżeli dane są rzetelne, to proporcje nie powinny się znacząco
    > zmienić.

    Żartujesz? Przecież, gdy nasze organizmy się uodpornią na ten wirus, to
    100% ludzi w chwili śmierci będzie zakażonych, a 0% umrze na tego
    wirusa. To oczywiście tzw."warunki brzegowe".

    --
    Robert Tomasik

  • 62. Data: 2022-02-06 20:08:21
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Żartujesz? Przecież, gdy nasze organizmy się uodpornią na ten wirus, to
    > 100% ludzi w chwili śmierci będzie zakażonych, a 0% umrze na tego
    > wirusa. To oczywiście tzw."warunki brzegowe".

    Piszemy o zgonach.

  • 63. Data: 2022-02-06 22:38:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.02.2022 o 20:08, n...@o...pl pisze:
    > Piszemy o zgonach.

    Dokładnie. Piszemy o zgonach.

    Poczytaj o "klątwie faraonów". Badacze weszli do zamkniętych od
    tysiącleci pomieszczeń i umarli na wirusy, na które tysiace lat temu
    ludzie byli odporni. Tu będziemy mieć podobny przypadek, tylko w drugą
    stronę. Kolejny raz podkreślam, ze my nie mamy statystyki osób zmarłych
    na COVID, tylko statystykę osób zakażonych COVID, które zmarły. Spróbuj
    to ogarnąć, że to ne jest to samo.

    --
    Robert Tomasik

  • 64. Data: 2022-02-06 22:56:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > zmarłych na COVID, tylko statystykę osób zakażonych COVID, które
    > zmarły. Spróbuj to ogarnąć, że to ne jest to samo.

    Co sugerujesz przez brak (ogłoszonych publicznie) poprawek statystyk?

    Na to powinno dać się wyliczyć poprawkę jest tylko kwestia jak dużym
    (szacowanym) możliwym błędem.

    --
    A. Filip

  • 65. Data: 2022-02-06 23:03:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.02.2022 o 22:56, A. Filip pisze:
    > Co sugerujesz przez brak (ogłoszonych publicznie) poprawek
    > statystyk?> Na to powinno dać się wyliczyć poprawkę jest tylko
    > kwestia jak dużym (szacowanym) możliwym błędem.

    Sugeruję, że statystyki trzeba rozumieć. O ile mi wiadomo, nikt nigdy
    nie publikował statystyk zmarłych na COVID, a statystyki osób zmarłych
    zakażonych COVID. NA COVID sam z siebie umrzeć po prostu nie można.

    --
    Robert Tomasik

  • 66. Data: 2022-02-07 09:06:46
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Poczytaj o "klątwie faraonów". Badacze weszli do zamkniętych od
    > tysiącleci pomieszczeń i umarli na wirusy, na które tysiace lat temu
    > ludzie byli odporni.

    LOL
    Gdyby to napisał milicjant, to byłoby bardziej zabawne :)

    I zapomniałeś podać gdzie można o tym poczytać.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 67. Data: 2022-02-07 10:05:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.02.2022 o 09:06, Kviat pisze:
    > I zapomniałeś podać gdzie można o tym poczytać.

    Ja czytuję w salonie, a gdzie Tobie akurat wygodnie, to nie wiem. :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 68. Data: 2022-02-07 11:17:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 4 Feb 2022 15:38:17 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > ludzie rozsądnie
    > wiedzą, że te szczepionki mogą być niebezpieczne i nieskuteczne.

    A tymczasem w styczniu 92.68% 40-latków zmarłych na kowid było
    nieszczepionych.
    Cos ta folia słabo chroni przed wirusem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 69. Data: 2022-02-07 11:18:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 4 Feb 2022 15:32:32 +0100, J.F napisał(a):

    > Ale obiektywnie przyznaje, ze szczepionki na Covid to na razie malo
    > sprawdzone są

    A tymczasem w styczniu 94.86% 45-latków zmarłych na kowid było

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 70. Data: 2022-02-07 11:20:32
    Od: jureq <j...@n...no>

    W dniu Sun, 6 Feb 2022 15:19:05 +0100, użytkownik Shrek napisał:

    > Ty kwestionujesz, że poziom słuby zdrowia
    > ma wpływ na ilość zgonów.

    Tak w najbardziej ogólnym przypadku to poziom służby zdrowia nie ma wpływu
    na ilość zgonów. Ma na nią wpływ tylko ilość urodzin. Te dwie liczby są
    równe. Oczywiście z pewnym przesunięciem czasowym. Pewne korekty
    wprowadzają tu tylko migracje.