  • 1. Data: 2004-10-21 12:56:40
    Temat: Korekta PIT
    Od: Placente <j...@i...pl>

    Witam
    Dostalem od bylego pracodawcy po ustaniu stosunku pracy PIT w
    regulaminowym terminie 7 dni (czy jakos tak), ktory fimra wyslala do
    mnie listem poleconym. Nastepnie dostalem po uplywie 2 miesiecy jakies
    zalegle pieniadze i co wtedy dzieje sie z moim PIT-em od pracodawcy ??
    Czy musi on wystawic korekte a jezeli tak to czy jest obowiazany jakims
    terminem ?? Czy musze informowac go o zmianie adresu zamieszkania ??
    Bylbym wdzieczny jezeli ktos mi poradzi co robic w takiej sytuacji.