  • 51. Data: 2016-07-06 00:57:36
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 15:21, J.F. pisze:

    > Takie bardzo tanie to nie - 1000 zl na dwoch.
    >
    > No ale faktycznie - nawet jakby wszyscy poslowie i ministrowie
    > codziennie zarli, to na TVP i tak nie starczy ...
    >
    > J.

    Nażrą się w telewizji. Tam pozatrudniali sobie kucharzy, którzy żarcie
    im przygotowywują i to na wizji. Zupełny brak taktu.

    --
    animka

  • 52. Data: 2016-07-06 00:59:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 16:31, Liwiusz pisze:

    > A to już wina restauracji, a nie ośmiorniczek, bo te kosztują jak na
    > przykład wołowina.

    Wiedzieli, że pijaki mają duzy szmal to ich robili w bambuko.

    --
    animka

  • 53. Data: 2016-07-06 07:06:32
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2016 o 00:57 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > Nażrą się w telewizji. Tam pozatrudniali sobie kucharzy, którzy żarcie
    > im przygotowywują i to na wizji. Zupełny brak taktu.

    Ależ ci telewizyjni gotować nie umią przeca!

    Vide Gessler (Michel Moran o jej umiejętnościach), Sowa (ten od "tanich"
    ośmiorniczek wg lokalnego besserwissera) gotujący wszystko na kostkach
    rosołowych, kuchcik o swojsko brzmiącej ksywie Modest Amaro (spec od farb
    i lakierów), niezdrowo podniecająca się każdym dolewanym do potrawy
    alkoholem Ewa Wachowicz, z uporem psujący tradycyjne polski potrawy
    Okrasa...

    Długo by wymieniać, ...

    --
    Trefniś

  • 54. Data: 2016-07-06 09:21:11
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-07-05 o 12:15, J.F. pisze:
    > Zawsze mozna im podpowiedziec, ze mozna sygnal TVP zakodowac, a kto
    > zaplaci abonament dostanie karte do dekodera :-)
    "Sęk w tym, że my potrzebujemy wszystkich. I tych co chcą, i tych co się
    wahają. Bo inaczej mogłoby dojść do tego, że któregoś dnia tylko my dwaj
    musielibyśmy koniom grzywy pleść." ;-)

    Maciek

  • 55. Data: 2016-07-06 09:26:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-06 o 00:35, Animka pisze:
    > Właczam telewizor z dekoderem UPC Horizon, a na ekranie zasuwa mi
    > niebieski pasek z informacją, zebym nie zapomniała abonamentu RTV
    > zaplacić. To juz szczyt szczytów!

    A czy przypadkiem to nie był pasek nadawany przez TVP?
    Fakt UPC dodaje swoją całą śmieciarnię czasem bardzo niedopracowaną
    technicznie i czasem żeby zniknęły pozostałości trzeba nacisnąć menu ale
    o abonamencie to leci normalnie z programu TVP.
    W mordę XXI wiek :-)

  • 56. Data: 2016-07-06 09:29:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-06 o 00:50, Animka pisze:
    > Płacisz za odbiornik radiowy i telewizyjny.
    > Niedługo każą chyba placić abonament za majtki. :-(
    > Dlaczego podatku bykowego nie chcą wprowadzić? (Od starokawalerstwa). :-X

    Potraktuj 500+ jako takie wyrównanie ala podatek bykowy.
    Jak nie masz przynajmniej dwójki dzieci to się nie wywiązujesz z
    obowiązku prokreacyjnego i masz mniej kasy.
    W sumie logiczne.

  • 57. Data: 2016-07-06 13:29:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-06 o 07:06, Trefniś pisze:

> [...]
    > (spec od farb i lakierów), niezdrowo podniecająca się każdym dolewanym
    > do potrawy alkoholem Ewa Wachowicz, z uporem psujący tradycyjne polski

    Tak, masz rację, ale ci z telewizji jedzą, bo mają za darmo :-D
    Raz mi tylko taki jeden kucharz smaku narobil jak upiekł polędwiczkę.
    Tylko te różne śmieci, które ponakładał na to mięso, żeby piknie
    wygladało bym wywaliła.

    --
    animka

  • 58. Data: 2016-07-06 13:32:31
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-06 o 09:26, z pisze:

> [...]
    > technicznie i czasem żeby zniknęły pozostałości trzeba nacisnąć menu
    > ale o abonamencie to leci normalnie z programu TVP.

    Powinnam od razu zadzwonic do UPC, bo potem nie pamiętałam w jakich
    godzinach i którego dnia.
    Jak się jeszcze raz taki płynący pasek pokaże to od razu zadzwonię do UPC.

    --
    animka

  • 59. Data: 2016-07-06 15:36:56
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2016 o 13:29 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > W dniu 2016-07-06 o 07:06, Trefniś pisze:

    (...)

> [...]
    > Raz mi tylko taki jeden kucharz smaku narobil jak upiekł polędwiczkę.
    > Tylko te różne śmieci, które ponakładał na to mięso, żeby piknie

    Bo teraz liczy się forma, nie treść (nie tylko w kuchni)...

    Popatrz na "Atelier Amaro" - tam nawet nie ma potraw :)

    http://dania-kontra-ania.blogspot.com/2014/07/atelie
    r-amaro-warszawa.html

    Pretensjonalne... "Momenty były? No masz..."

    Mamy już drugą w Polsce restaurację z gwiazdką, ale ta przynajmniej
    przyjęła wyróżnienie bez zadęcia.

    Nie jest dziwne zatem, że wśród kucharzy gwiazdki Michelina tracą prestiż
    i stają się symbolem obsesji.

    --
    Trefniś

  • 60. Data: 2016-07-06 17:59:39