  • 141. Data: 2016-07-30 18:11:34
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-30 o 18:02, qwerty pisze:
    > Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    >
    > W jaki sposób łamię netykietę?

    Nie dyskutuj z cymbałem, chyba że chcesz być sprowadzony do jego poziomu.

    --
    Liwiusz

  • 142. Data: 2016-07-31 12:39:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-30 o 13:22, re pisze:

    > Jego nie jest tak rażące jak twoje.
    > ---
    > Twoje zachowanie jest rażąco nieodpowiednie i jakoś nie przeszkadza Ci
    > to w pisaniu tutaj

    Czyli jak rozumiem brak argumentów i cytujesz rozmówcę.
    Udowadniaj tak dalej swoją głupotę.

    Pozdrawiam

  • 143. Data: 2016-08-01 20:57:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "qwerty"

    > Zajmij się swoim zachowaniem

    W jaki sposób łamię netykietę?
    ---
    Co mnie to obchodzi ?!

  • 144. Data: 2016-08-01 20:58:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    Nie dyskutuj z cymbałem, chyba że chcesz być sprowadzony do jego poziomu.
    ---
    Twoje zachowanie jest skrajnie nieodpowiednie.

  • 145. Data: 2016-08-01 20:58:58
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    Udowadniaj tak dalej swoją głupotę.
    ---
    Twoje zachowanie jest nieodpowiednie

  • 146. Data: 2016-08-02 21:35:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-01 o 20:58, re pisze:

    > Użytkownik "RadoslawF"
    >
    > Udowadniaj tak dalej swoją głupotę.
    > ---
    > Twoje zachowanie jest nieodpowiednie

    Nieodpowiednie jest twoje cytowanie i odpowiedzi.
    Ale udowadniaj swoją głupotę dalej.

    Pozdrawiam

  • 147. Data: 2016-08-03 00:59:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-02 o 21:35, RadoslawF pisze:

    > Nieodpowiednie jest twoje cytowanie i odpowiedzi.
    > Ale udowadniaj swoją głupotę dalej.

    Sprowadził cię do jego poziomu. I pokonał.

    --
    Liwiusz

  • 148. Data: 2016-08-03 23:37:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

  • 149. Data: 2016-08-03 23:38:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Nieodpowiednie jest twoje cytowanie i odpowiedzi.
    > Ale udowadniaj swoją głupotę dalej.

    Sprowadził cię do jego poziomu. I pokonał.
    ---
    A teraz możesz sobie narysować kropkę na czole

  • 150. Data: 2016-08-04 08:20:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-02 21:35, RadoslawF pisze:

    > Nieodpowiednie jest twoje cytowanie i odpowiedzi.
    > Ale udowadniaj swoją głupotę dalej.

    Panowie, po prostu zacznijcie ignorować kogoś, kto nie potrafi się
    zachować. To jedyne rozsądne wyjście, można zwrócić uwagę, ale jak nie
    jest to skuteczne i ktoś idzie w zaparte, to można go jedynie
    zignorować, nie ma tu innej metody skuteczniejszej.
    Ja postów "re" nie czytam od dawna, bo tego nie da się wygodnie czytać,
    a skoro nie da się, to jedyne co można zrobić, to zignorować.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl/promocje