  • 121. Data: 2016-07-19 23:08:05
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-19 o 21:20, Animka pisze:
    > Dzisiaj okazało się, że wszystko zostaje po staremu. Opłata taka jak
    > jest teraz, ale jeszcze dodatkowo Urząd Skarbowy zostanie w to wmieszany.

    I dobrze że w końcu ktoś będzie mógł egzekwować ten podatek. :-)

    Tylko że...

    Domniemanie że jak podpisał umowę z kablówką to ma telewizor też trochę
    naciągane.

    A jeśli nawet to dlaczego ścigać tylko tych co mają kablówki czy inne
    satelity bo mają umowy z dostawcami tv?

    Chyba że domniemanie posiadania tv przy posiadaniu mieszkania.

    Czasem w pakiecie wychodzi lepsza promocja i wpisuje się usługę z której
    się nie korzysta.

    To taka linia obrony w sądzie :-)

    PS. Czy US ma prawo wejść do mieszkania?

  • 122. Data: 2016-07-22 17:09:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    > Ja juz widzę radość tych co mają liczniki prądu na ogródkach działkowych.

    Jak się nie podoba, to niech zlikwidują przyłącze.

  • 123. Data: 2016-07-22 17:10:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Masz garaż lub domek na działce z prądem?

    Co ma garaż do mieszkania? Jak ktoś jest pizdą i ma dwa liczniki to jego sprawa.
    Trzeba było zrobić jedno przyłącze.

  • 124. Data: 2016-07-23 17:59:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 22.07.2016 17:09, qwerty wrote:

    > Jak się nie podoba, to niech zlikwidują przyłącze.

    Tak po prawdzie to powinno być od przyłącza ścieków pobierane patrząc na
    zawartość "mediów narodowych"

    Shrek

  • 125. Data: 2016-07-23 19:00:38
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-23 o 17:59, Shrek pisze:

    > Tak po prawdzie to powinno być od przyłącza ścieków pobierane patrząc
    > na zawartość "mediów narodowych"
    >
    > Shrek
    O tak!

    --
    animka

  • 126. Data: 2016-07-24 10:09:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-23 o 19:00, Animka pisze:

    > O tak!

    Myślę że Pis podobnie jak PO jeszcze przez wiele lat nie będzie potrafił
    w tej materii zrobić porządku.

    Ale cóż. Debilny naród wybiera sobie debilnych przedstawicieli ;-)
    Demokracja pełną gębą hahahahahaha

  • 127. Data: 2016-07-25 22:14:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "qwerty"

    > Masz dwa mieszkania, dwa rachunki za prąd i abonament placisz 2 razy.

    Dobrze. Jak kogoś stać na 2 mieszkania to niech płaci podwójnie.
    ---
    Okradnijmy kogoś, kto ma więcej

  • 128. Data: 2016-07-25 22:19:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "qwerty"

    > Masz garaż lub domek na działce z prądem?

    Co ma garaż do mieszkania? Jak ktoś jest pizdą i ma dwa liczniki to jego
> [...]
    Czemu jedno ? Zlikwidować wszystkie. A najlepiej zlikwidować państwo by nas
    nie okradało przez swoje istnienie.

  • 129. Data: 2016-07-25 23:09:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-25 o 22:14, re pisze:

    > Okradnijmy kogoś, kto ma więcej

    W takim ustroju sprawiedliwości nigdy nie będzie.
    Dlatego im prostsze podatki tym lepsze.
    Sprawdzenie czy masz telewizor lub czy masz więcej liczników kosztuje.

  • 130. Data: 2016-07-26 09:18:22
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 23:09:06 UTC+2 użytkownik z napisał:
    ijmy kogoś, kto ma więcej

    > W takim ustroju sprawiedliwości nigdy nie będzie.
    > Dlatego im prostsze podatki tym lepsze.
    > Sprawdzenie czy masz telewizor lub czy masz więcej liczników kosztuje.

    Pobieranie kasy przez prywatne firmy tez, jesli idea jest taka, ze 99.999% ma placic
    za TV, to zamiast wymyslac glupoty wystarczy sfinansowac toto bezposrednio z budzetu,
    a nie tworzyc nastepny (durny) system poboru kolejnych podatkow. Im prostsze podatki
    tym lepsze ;)

    WS