eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrola z Urzedu Skarbowego › Kontrola z Urzedu Skarbowego
  • Data: 2002-10-29 20:36:28
    Temat: Kontrola z Urzedu Skarbowego
    Od: "Pit" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam Wszystkich,
    Mam pytanie dot. kontroli skarbowej.
    Sprawa wygląda tak :
    w latach 1994-1999 moj znajomy z kolegą prowadzili firme handlową w formie
    Spolki Cywilnej, która zostala potem (w 2000 r.) przepisana (przeniesiono
    udziały i prawa) na inne osoby, a w 2001 roku zlikwidowana.
    Poniewaz firma obsługiwala takze klientów detalicznych posiadala urzadzenie
    fiskalne do wystawiania paragonów (od 1998 r.).
    Teraz tj. w chwili obecnej Urzad Skarbowy chce sprawdzic dokumentacje VAT i
    wszystkie rolki z urzadzenia fiskalnego, co z kolei wymaga zaangazowania
    wszystkich (starych i nowych) właścicieli nie istniejącej już firmy.

    Moje pytanie brzmi : jakich dokumentów i z jakiego okresu może żądać urząd
    skarbowy ?

    Biorąc pod uwagę tak długi okres czasu, jest prawie pewne że część
    dokumentów juz nie istnieje, rolki z urządzenia fiskalnego mogą byc
    nieczytelne, a samo urządzenie mimo tego ze wiem ze jest to także moze byc
    niesprawne.

    Proszę o pomoc i informację, jak należy zachowac się podczas takiej kontroli
    ? jakie na bazie powyższych informacji mają prawa i obowiązki byli wspólnicy
    ?

    Z góry dziękuje.
    Darek.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1