  • Data: 2013-01-14 20:59:45
    Temat: Konto Paypal - weryfikacja
    Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Przed chwilą otrzymałem płatność na konto Paypal i jednocześnie komunikat, że moje
    konto zostało tymczasowo zablokowane z powodu przekroczenia rocznego limitu wpłat w
    skali roku. Aby odblokować konto a jednocześnie rozszerzyć jego limit musiałem
    przesłać do weryfikacji zdjęcie dowodu osobistego oraz wyciąg z konta bankowego
    zawierający mój adres zameldowania.

    I teraz mam pewien problem, ponieważ na koncie paypal poprzednio miałem wprowadzony
    mój dotychczasowy adres zamieszkania - nie zameldowania. Adres zameldowania dodałem
    dopiero dzisiaj, po fakcie - aby zgadzał się z tym na dokumentach.

    Po czym zobaczyłem informację że adres na przesłanych dokumentach musi zgadzać się z
    adresem Paypal za ostatnie 12 miesięcy...

    Pierwsza część pytania nie jest natury prawnej - czy ktoś miał już do czynienia z
    weryfikacją konta Paypal? Co zrobić w takim przypadku, gdy wcześniej wprowadzony
    miałem adres zamieszkania, a nie zameldowania? I nie mam żadnych dokumentów to
    potwierdzających.

    Czy Paypal przechowując moje pieniądze ma do nich jakiekolwiek prawo, czy te
    pieniądze należą nadal do mnie? Bo jest do dość znaczna kwota i w żadnym wypadku nie
    chciałbym tych pieniędzy stracić, o ile wystąpią jakieś komplikacje ze strony PP.