  • 1. Data: 2004-03-08 21:27:15
    Temat: Konsekwencje Zmiany Ustawien Forum
    Od: "Ojaz" <i...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam znajomego ,ktoremu dualo sie zdobyc haslo do pewnego forum. Haslo mozna
    powiedziec bylo ogolnodostepne. Poprzestawial tam rozne opcje. Czy z racji
    tych zmian, groza mu konsekwencje ? Co moze zrobic policja powiadomiona o
    takim zdarzeniu ? Czy moze miec wizyte podczas ,ktorej zostanie sprawdzony
    software na komputerze ?

    Dziekuje z gory i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-03-09 01:48:52
    Temat: Re: Konsekwencje Zmiany Ustawien Forum
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ojaz" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    mozna
    > powiedziec bylo ogolnodostepne. Poprzestawial tam rozne opcje. Czy z

    To zależy, czy powstały z tego tytułu jakieś wymierne straty. jeśli tak,
    to jest to przestępstwo.

    > Co moze zrobic policja powiadomiona o takim zdarzeniu ?

    Przeprowadzić postępowanie przygotowawcze. Jeśli nie spowodował
    wielomiliardowych strat w banku, to raczej tymczasowo go nie aresztują.

    > Czy moze miec wizyte podczas ,ktorej zostanie sprawdzony
    > software na komputerze ?

    Jeśli był uprzejmy uczynić to z domu, to jak najbardziej jest to realne. Z
    tym, ze raczej będą głownie szukać śladów łamania hasła i dążyć do
    zatrzymania komputera jako narzędzia przestępstwa. Choć sprawdzenie
    legalności nie jest wykluczone. Choć tego typu przestępstwa są wnioskowe.

  • 3. Data: 2004-03-09 08:07:56
    Od: "Marcin Jakacki" <i...@g...pl>

    > To zależy, czy powstały z tego tytułu jakieś wymierne straty. jeśli tak,
    > to jest to przestępstwo.

    Zadnych strat nie bylo, forum moglo nadal funkcjonowac. Nie zostaly skasowane
    zadne dane. Przywrocenie spowrotem do poprzedniego stanu, to kilka minut
    pracy.

  • 4. Data: 2004-03-09 08:08:16
    Od: "Marcin Jakacki" <i...@g...pl>

  • 5. Data: 2004-03-09 15:58:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Jakacki" <i...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c2ju1g$87l$1@inews.gazeta.pl...

    > Zadnych strat nie bylo, forum moglo nadal funkcjonowac. Nie zostaly
    skasowane
    > zadne dane. Przywrocenie spowrotem do poprzedniego stanu, to kilka minut
    > pracy.

    To podejrzewam, że w praktyce nie powinno być większych problemów.

  • 6. Data: 2004-03-10 17:10:02
    Od: "KK" <i...@g...pl>

    Dziekuje bardzo za pomoc :).

  • 7. Data: 2004-03-10 17:10:42