  • 1. Data: 2003-10-29 11:10:11
    Temat: Koniec okresu gwarancji - czy mam jeszcze jakies prawa ?
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam grupowiczow,

    mam nastepujacy problem. Skonczyl mi sie okres gwarancji na samochod (1 rok).
    Jak na zlosc, w tydzien -dwa po zakonczeniu sie okesu gwarancji zaczyna siadac
    akumulator. Czy mam w zwiazku z tym jakies prawa (wynikajace z gwarancji), czy
    moze bede musial pokryc koszty naprawy, wymiany z wlasnej kieszeni? Czy istnieje
    cos takiego jak rekojmia po okresie gwarancji ?

    Bede wdzieczny za wszelkie konstruktywne odpowiedzi.

    Michal

  • 2. Data: 2003-10-29 16:15:25
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...WYTNIJ.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    siadac
    > akumulator. Czy mam w zwiazku z tym jakies prawa (wynikajace z gwarancji),

    chyba, ze wykazesz, że wada powstała jeszcze w okresie gwarancji

    czy
    > moze bede musial pokryc koszty naprawy, wymiany z wlasnej kieszeni?

    raczej tak,

    Czy istniej
    > cos takiego jak rekojmia po okresie gwarancji ?

    nie,

    pzder

    marek radwański