  • 21. Data: 2004-05-04 01:56:21
    Temat: Re: Konfiskata koszulki
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c76mll$7ir$1@news.onet.pl

    > i powtórzy to co wygaduje na grupach stojąc ze mną twarzą w twarz :)
    >
    > zdrówka
    > Arek

    No mi juz obiecujesz spotkanie w 4 oczy juz od 2 lat, a do tej pory to
    naslales dresa-anemika i zawracalaes mi glowe telefonami w srodku nocy,
    pajacu ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) http://www.raf256.com/arnold/
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 22. Data: 2004-05-04 01:57:36
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@l...SPAM_PRECZ.com news:c76jii$esl$1@news2.ipartners.pl

    > Apel: czy mógłbyś przestać agitwać za totalitaryzmem? Zmuszasz mnie do
    > wyrażania opinii zbieżnej z opinią arnolda b., co mnie nieco irytuje ;)

    E tam, znasz to powiedzenie, nawet slepemu buzdyganowi trafi sie ziarno.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 23. Data: 2004-05-04 02:11:00
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał:

    > No mi juz obiecujesz spotkanie w 4 oczy juz od 2 lat, a do tej pory to
    > naslales dresa-anemika i zawracalaes mi glowe telefonami w srodku
    > nocy, pajacu ;)

    slyszalem, ze jemu tez ktos "zawraca glowe" po nocach ;-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 24. Data: 2004-05-04 16:32:55
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > a...@e...net news:c76mll$7ir$1@news.onet.pl

    > No mi juz obiecujesz spotkanie w 4 oczy juz od 2 lat,

    Źle o Tobie świadczy to, że w takie obietnice pedałka-popaprańca
    wierzysz;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 25. Data: 2004-05-04 18:11:11
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 04 maj 2004,Andrzej Lawa napisal(a) taki ciekawy
    tekst-wart przeczytania :

    > Apel: czy mógłbyś przestać agitwać za totalitaryzmem? Zmuszasz
    > mnie do wyrażania opinii zbieżnej z opinią arnolda b., co mnie
    > nieco irytuje ;)

    Fajnie sie temat rozwija ;)
    Kolejny kwiatek tak z opowiadan mojej nastoletniej corki.
    Inny wypadek - idzie sobie grupka mlodziezy,podchodzi patrol policji
    zabiera chlopakowi plecak i wycina ordynarne dziursko razem z naszywka.
    Na naszywce cztery literki HWDP.
    Nie wiem ale mnie i to i troszke poprzednie zajscie smieszy.Mlodziez
    dorasta jakis okres buntu,a takie reakcje ze strony policji nie
    nastraja ich do wladzy przyjaznie.
    Prewencja jakas bo z takiego co nosi naszywke HWDP morderca wyrosnie?

    Ps Moze latwiej sie w takich sytuacjach wykazac niz postawic grupce
    dresow?

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!