  • 1. Data: 2006-03-31 13:56:56
    Temat: Komornik sie ociaga latami
    Od: Anjou <a...@k...invalid.inv>

    Komornik ma dokonac egzekucji, ale strasznie sie z tym ociaga, mam wrazenie
    ze w ogole mu nie zalezy, sprawa ciagnie sie latami. Jak mozna go naklonic
    do przyspieszenia (poza skarga do sadu na jego opieszalosc)?

    Czy mozna mu wyslac list z pytaniem o przebieg egzekucji, i czy ma obowiazek
    odpisac? Bo "na gebe" to obiecuje, ale potem niewiele robi.

    A.

  • 2. Data: 2006-03-31 18:43:12
    Temat: Re: Komornik sie ociaga latami
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Uzytkownik "Anjou" <a...@k...invalid.inv> napisal w wiadomosci
> [...]
    > ze w ogole mu nie zalezy, sprawa ciagnie sie latami. Jak mozna go naklonic
    > do przyspieszenia (poza skarga do sadu na jego opieszalosc)?

    przede wszytskim nie skarga tylko wniosek o podjecie czynnosci w trybie
    nadzoru... poza tym mozesz go nekac pismami ale skutecznosc rowna zero

    > Czy mozna mu wyslac list z pytaniem o przebieg egzekucji, i czy ma
    > obowiazek
    > odpisac? Bo "na gebe" to obiecuje, ale potem niewiele robi.

    mozna

    btw z komornikami nie jest latwo i trzeba sie uzbroic w cierpliwosc

    pozdrawiam