  • 21. Data: 2005-12-17 22:41:58
    Temat: Re: Komornik; Długi byłych włascicieli nieruchomości.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    hytrus wrote:

    > do czasu, az odwiedzi mnie komornik :-)

    Ciebie? A na jakiej podstawie?

    Przychodzi do Igrekowskiego egzekwować dług z majątku Iksińskiego -
    Igrekowski (zgodnie z prawdą) oświadcza, że Iksińskiego tu nie ma. I
    niech sobie komornik majątku należącego do Iksińskiego szuka gdzie indziej.

    A jak nie będzie chciał odejść to wzywasz policję i gość dostanie po
    głowie za naruszanie miru domowego.