  • Data: 2005-06-14 14:54:39
    Temat: Kominy w blokach mieszkalnych
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Niedawno odwiedził mnie kominiarz i stwerdził, że nie powinienem
    podłączać okapu pod komin bo sąsiafd się skarży, że to mu leci do
    kuchni, co w tym przypadku mam zrobić? Ponoć dostanę pismo o rozłączenie
    okapu. Zastanawiałem się czy np. wtedy spółdzielnia czy ktokolwiek każe
    mi odłączyć okap zrobi mi następny kosztorys, plan, podłączenie i
    zapłaci za wszystko? Bo czemu ja mam płacić skoro przez jakieś 5 lat
    nikt się nie skarżył i wszystko było dobrze tylko teraz nagle coś komuś
    nie pasi a ja mam być na tym wszystkim stratny. Z góry dziękuje za
    informacje.