  • 21. Data: 2012-03-15 00:09:46
    Temat: Re: Kolor papieru dla umów
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/14/2012 6:42 PM, zly wrote:

    > No ale o białym papierze jak mniemam też nie było zarządzenia :)

    teraz dopiero wpadną w panikę.

  • 22. Data: 2012-03-15 07:27:14
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wy tu sobie Buster żarty robicie, a tam w sądach wielkie reformy:
    wprowadzają już zdaje się trzeci kolor papieru (coś jest już na żółtym -
    protokoły?, coś ma być na zielonym).

    -----

  • 23. Data: 2012-03-15 07:30:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Znasz zródło białego toneru?
    > Korci mnie, żeby do pustego kartridża wsypać sobie cos dla odmiany ;)
    > (oczywiscie ubaw z podmienianiem kolorów to inna sprawa)

    Toner jak toner, ale w drukarkach termosublimacyjnych czy na tusz w
    formie wosku są różne dziwne kolory, ze srebrnym i złotym włącznie.

  • 24. Data: 2012-03-15 07:30:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.03.2012 01:09, witek pisze:

    > teraz dopiero wpadną w panikę.

    A zarządzenie na jakim papierze należy sporządzać? ;->

  • 25. Data: 2012-03-15 07:51:28
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-15 00:42, zly pisze:

    > No ale o białym papierze jak mniemam też nie było zarządzenia :)

    No i czy jest usankcjonowane na jakim papierze musi być to zarządzenie,
    bo jak na niewłaściwym wydrukuj, to może byc nieważne (hehehe :)

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 26. Data: 2012-03-15 08:12:33
    Od: Tadeusz Franciszek Zielinski <t...@i...fobus.pl>

    > Znasz zródło białego toneru?
    > Korci mnie, żeby do pustego kartridża wsypać sobie cos dla odmiany ;)
    > (oczywiscie ubaw z podmienianiem kolorów to inna sprawa)

    Z tego, co znalazłem w sieci, to istnieją urządzenia mające możliwość
    drukowania na biało, ale w cenach takich, że nie ma sensu ich kupować do
    domu.

  • 27. Data: 2012-03-15 08:13:06
    Od: Tadeusz Franciszek Zielinski <t...@i...fobus.pl>

    W dniu 2012-03-14 15:26, Andrzej Lawa pisze:

    > Idź już sobie...

    Coś Ty taki nerwowy? Okazało się zresztą, że właśnie o koszty chodziło.

  • 28. Data: 2012-03-15 15:36:54
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    jeśli chodzi o trwałosc, jak ktoś zna troche temat fotografii to mozna ten
    sposób zastosować.
    Papier fotograficzny....(nie ten do drukarek)
    Moczysz kartkę w wywyoływaczu, spisujesz umowe, - naświetlony papier- nie
    wymoczony w utrwalaczu, po pewnym czasie zrobi sie totalnie czarny....umowa
    nieważna. :-)

  • 29. Data: 2012-03-15 15:49:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/15/2012 10:36 AM, BETON wrote:
> [...]
    > Moczysz kartkę w wywyoływaczu, spisujesz umowe, - naświetlony papier-
    > nie wymoczony w utrwalaczu, po pewnym czasie zrobi sie totalnie

    ważna. co najwyzej nie masz dowodów na jej treść.

  • 30. Data: 2012-03-15 18:11:20
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    W dniu 2012-03-14 22:43, zly pisze:

    > I jakie były argumenty przeciwników?

    Argumenty na zasadzie: "To nie przejdzie". I tyle. Aczkolwiek szukając
    cen takiego papieru nie znalazłem nigdzie takowego. A właściwie
    znalazłem jeden. Ale bez ceny. I teraz nie wiem jaki jest koszt. Czy
    wyszło by taniej, czy nie.