    From: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kolizja drogowa
    Date: Mon, 01 Jan 2007 15:00:33 +0100

    Witam,
    piszę po raz pierwszy na tej grupie, więc witam serdecznie wszystkich
    grupowiczów. Mój problem polega na tym, iż dziś jechałem taksówką (jako
    pasażer), taksówkarz wjechał do zatoczki dla taxi, zapłaciłem mu za kurs
    itd. Mam już wysiadać... leje deszcz, na boki nic nie widac, do tyłu nic
    nie widać... no to uchyliłem delikatnie drzwi. Okazało się, że stała za
    nami inna taxi i akurat chciala wyjechać. Tak się niefajnie żłożyło, że
    koleś za nami wyjeżdzał bardzo blisko nas i nacisnął gaz w tym momencie,
    co ja uchyliłem drzwi. Prawie doszło do wyrwania drzwi (ledwo trzymają
    się na zawiasach), a 2 drugiej taxi całe nadkole zostało wgniecione.
    Kierowca 2 taxi zadzwonił po policję, przyjechali, pooglądali,
    powiedzieli, że w takich wypadkach oni niewiele mogą zrobić, ukarali
    mnie mandatem 100 zł (który przyjąłem). Powiedzieli, że reszte musi
    załatwić ubezpieczalnia kierowców, których pojazdy uczestniczyły w
    kolizji. I że na 99% ja będę musiał im to zwrócić. I pojechali.

    Jedyny papier jaki podpisałem to mandat.

    Policja sama dokładnie nie wiedziała co z tego będzie...
    Co mi za to wszystko grozi?
    PS. Jestem bezrobotny.

    --
    Krzysztof Magosa 'hexio' | hexio (at) xnet (dot) org (dot) pl