  • 41. Data: 2005-11-21 17:29:30
    Temat: Re: Kolizja
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    wiadomości news:dlskf0$5nh$5@opal.futuro.pl...

    > A jest jakiś zakaz? Nie ma.

    I dlatego, że nie ma i dlatego, że za dziesięć sekund tego krętacza pedałkowego
    trzeba wyprzedzać z metrowym odstępem to ...jest jak jest.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 42. Data: 2005-11-21 17:38:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

    > I dlatego, że nie ma i dlatego, że za dziesięć sekund tego krętacza
    > pedałkowego trzeba wyprzedzać z metrowym odstępem to ...jest jak jest.

    Po potem ten 'pedalkowy krętacz' i tak ten samochód wyprzedzi, jak
    dojedzie do następnych świateł/zatoru.

    No, ale ty musisz swoją męskość (hehe) pokazać startując spod świateł z
    piskiem opon, żeby potem, zadzierając d*.*pę, tuż przed następnym
    zatorem/światłami wyhamować.

    A w tle umcy-umcy leci i trzy paski się błyszczą...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 43. Data: 2005-11-21 17:50:57
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    wiadomości news:dlt0m7$brl$1@opal.futuro.pl...

    > No, ale ty musisz swoją męskość (hehe) pokazać startując spod świateł z
    > piskiem opon, żeby potem, zadzierając d*.*pę, tuż przed następnym
    > zatorem/światłami wyhamować.

    Z czego wyciągasz taki wniosek. A co jeśli między światłami jest kilomet? Jechać
    za rowerkiem?

    > A w tle umcy-umcy leci i trzy paski się błyszczą...

    Głupiś. Niezmiennie.

  • 44. Data: 2005-11-21 17:55:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

    > Z czego wyciągasz taki wniosek. A co jeśli między światłami jest

    Z obserwacji takich, jak ty, na drodze.

    > kilomet? Jechać za rowerkiem?

    Skoro przez aż kilometr jest wolna droga, to na pewno będzie dużo okazji
    do bezpiecznego i legalnego wyprzedzenia rowerzysty, a on nie zdąży
    dogonić na następnym przymusowym postoju.

    Zasada jest prosta - jeśli ciągle cię dogania ten samo rowerzysta - jedź
    z jego prędkością. Zaoszczędzisz na paliwie.

    > Głupiś. Niezmiennie.

    Prawda w oczy kole.

  • 45. Data: 2005-11-21 18:30:24
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    wiadomości news:dlt1m7$cbv$1@opal.futuro.pl...

    > Z obserwacji takich, jak ty, na drodze.

    Coś mi się wydaje, że w d... byłeś i g... wiesz;))

  • 46. Data: 2005-11-21 18:32:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

    > w wiadomości news:dlt1m7$cbv$1@opal.futuro.pl...

    > Coś mi się wydaje, że w d... byłeś i g... wiesz;))

    Nie, w tej dziedzinie ty jesteś ekspertem i częstym bywalcem.

  • 47. Data: 2005-11-21 19:00:51
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    wiadomości news:dlt3r6$deg$2@opal.futuro.pl...

    > Nie, w tej dziedzinie ty jesteś ekspertem i częstym bywalcem.

    Nie tobie oceniać, niestety.
    "Renomę " masz już wyrobioną. Normalny człowiek nie mógłby z tym żyć;)

  • 48. Data: 2005-11-21 20:40:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

    > w wiadomości news:dlt3r6$deg$2@opal.futuro.pl...

    > Nie tobie oceniać, niestety.

    Co, zabronisz mi? ROTFL

    > "Renomę " masz już wyrobioną.

    Jasne, luftbranzlungu.

    > Normalny człowiek nie mógłby z tym żyć;)

    Zakładam, że uważasz siebie za normę - jak każdy palant.

    W takim razie z dumą stwierdzam, że na pewno nie jestem normalny :D

  • 49. Data: 2005-11-22 08:42:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Leszek napisał(a):

    > w wiadomości news:dlskf0$5nh$5@opal.futuro.pl...

    > I dlatego, że nie ma i dlatego, że za dziesięć sekund tego krętacza
    > pedałkowego trzeba wyprzedzać z metrowym odstępem to ...jest jak jest.

    A tak prawde mowiac, to co za roznica czy rowerzyste po kazdych
    swiatlach wyprzedza ten sam zestaw samochodow, czy (zakladajac ze
    rowerzysta nie przepycha sie do swiatel) co zmiane inny zestaw samochodow?

    Liczba manewrow wyprzedzania jest ta sama, tylko kierowcy sie zmieniaja
    lub nie :)

    No chyba ze ktos sie zapienia jak widzi wyprzedzajce go pojazdy ;)

  • 50. Data: 2005-11-22 13:30:58
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    > Liczba manewrow wyprzedzania jest ta sama, tylko kierowcy sie zmieniaja lub
    > nie :)

    Tylko że na wąskiej ulicy rowerzyście wystarcza 5 cm a od kierowcy wymaga się 1
    m. Nie widzisz utrudnienia w wymuszonym kilkakrotnym wyprzedzaniu tego samego
    kolebiącego się zawalidrogi ?