  • Data: 2005-11-19 19:58:13
    Temat: Kolizja
    Od: "artur" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Właśnie przed chwilą skasowałem samochód tak, że nadaje się tylko na złom.
    Przyczyna? Pijak na rowerze, przejeżdżający wzdłuż trasy. Nieoświetlony, nie
    na pasach, 3 promile we krwi. On ma szczęście, że żyje, ja jestem w plecy
    sporo pieniędzy-"tylko", bo jakimś sposobem nic mi się nie stało. Trudno mi
    czekać do poniedziałku, więc pytam. Jak wygląda sprawa jeżeli nie mam AC? Z
    tego co czytałem fundusz ubezpieczeniowy nie pokrywa takich strat. Zakładam
    sprawę facetowi. A co jeżeli on jest niewypłacalny? Zostaję z niczym?

    Artur