  • 31. Data: 2004-10-17 13:36:29
    Temat: Re: Kolejka
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > Jak to napisał Kam "Jak ktoś ma dużo czasu ;)":-)))

    Obawiam sie, ze zgloszenie spotka sie z szybka reakcje ... Warunek -
    zadzwonic i przedstawic sie jako BISKUP pod ktorego podlega miejscowosc
    w ktorej doszlo do zajscia ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 32. Data: 2004-10-17 13:38:18
    Od: Dredd<...@...pl>

    > mozna by przypisać jej wykroczenie z art.51 kw (zakłócenie
    wybrykiem
    > porządku publicznego)

    Niezły pomysł

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 33. Data: 2004-10-17 13:55:53
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 17. października 2004 13:03 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Robert Tomasik:

    No o to mi chodziło :D

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 34. Data: 2004-10-17 14:13:26
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ckts9d$fgp$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Obawiam sie, ze zgloszenie spotka sie z szybka reakcje ... Warunek -
    > zadzwonic i przedstawic sie jako BISKUP pod ktorego podlega miejscowosc
    > w ktorej doszlo do zajscia ...

    Przyjadą szybko żeby zobaczyć "biskupa na babie"?:-))

    HaNkA

  • 35. Data: 2004-10-17 16:31:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Przyjadą szybko żeby zobaczyć "biskupa na babie"?:-))

    Nie wiem, jak policja, ale ekipa SuperExpresu - na pewno ;->

  • 36. Data: 2004-10-17 16:49:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:ckts67$gun$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jak to napisał Kam "Jak ktoś ma dużo czasu ;)":-)))

    A to już inna sprawa. Bo ja bym kobietę pouczył po przyjeździe i po ptakach.
    Ale z drugiej strony nie zdefiniowaliśmy do czego ta kolejka. Jak na
    przykład po akcje PKO, to wbrew pozorom sprawa może być dość poważna.

  • 37. Data: 2004-10-18 06:16:37
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisał w wiadomości

    > Jak ktoś ma dużo czasu to nie powinno mu przeszkadzać, ze podejdzie do
    > okienka/lady 2 min pózniej :P

    I stracić przez to kuuuuupę kasy?
    Bo zapewne rozmowa nie wprost, ale wynika z ostatnich kolejek przed
    pewnym bankiem.
    I w tym memencie wszyscy rzucający rady w stylu "olać gościa, niech
    sobie kupi wcześniej" zapewne pomyślą trochę inaczej...
    Gdzieś w prasie czytałem, ze w piątej był taki przypadek - i policja
    przyjechała i zatrzymała faceta za naruszanie porządku publicznego.

    3mcie się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 38. Data: 2004-10-18 06:56:24
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <j...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:ckvn6b$g94$1@inews.gazeta.pl...

    > I stracić przez to kuuuuupę kasy?

    Wiesz coś o czym nie wiedzą analitycy bankowi?:-) Póki co to ludzie kupili
    nie wiadomoc ile za nie wiadomo ile. Ile zyskaja też nie wiadomo ale bank
    Ślaski to nie będzie.

    > Gdzieś w prasie czytałem, ze w piątej był taki przypadek - i policja
    > przyjechała i zatrzymała faceta za naruszanie porządku publicznego.

    A ja czytałam że "Osoby stojące w kolejkach najbardziej obawiają się, że po
    otwarciu placówek będą liczyły się tylko silne barki, a nie pieczołowicie
    prowadzone od kilku dni listy społeczne. Dyrektorzy oddziałów mają jednak
    zakaz jakiegokolwiek ingerowania w listy lub potwierdzania ich ważności. Dla
    nich liczyć się będzie tylko kolejność, w jakiej chętni na lokaty pojawią
    się przy okienkach."
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,49621,23334
    60.html

    HaNkA

  • 39. Data: 2004-10-18 08:32:13
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
> [...]
    > nie wiadomoc ile za nie wiadomo ile. Ile zyskaja też nie wiadomo ale bank

    Źle się wyraziłem... Chodziło mi o to, że są sytuacje, gdy osobom w
    kolejce naprawdę będzie baaaaaardzo zależało na tym, aby nikt nie
    wepchał się przed nich.

> [...]
    > nich liczyć się będzie tylko kolejność, w jakiej chętni na lokaty pojawią

    Kurcze.. Za cholerę nie mogę sobie przypomnieć gdzie czytałem o tej
    interwencji policji...

    3mcie się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 40. Data: 2004-10-18 11:13:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 16 Oct 2004, HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    [...]
    >+ Jak ktoś ma dużo czasu to nie powinno mu przeszkadzać, ze podejdzie do
    >+ okienka/lady 2 min pózniej :P

    ...żeby się dowiedzieć że ostatnie mieszkanie "z listy" już zostało
    'wydane do obejrzenia' :>

    pozdrowienia, Gotfryd