  • 101. Data: 2006-01-12 14:54:58
    Temat: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znow u]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

    > Chyba nie masz złudzeń co do tego, że zdecydowana większość grupowiczów
    > ma cię za chamską i przygłupawą mendę a duży odsetek ma cię w kibelku ?

    Opisujesz siebie, luftbranzlungu zafajdany.

    Tyle tylko, że bezczelnie z kibelka ciągle wychodzisz, trollu durny,
    zmieniając identyfikatory.

    Jakbyś miał choć krzynkę przyzwoitości - trwałbyś przy jednym.

  • 102. Data: 2006-01-12 15:25:44
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:43c66dcb@news.home.net.pl...

    > Opisujesz siebie, luftbranzlungu zafajdany.

    Od oceny jest społeczność a nie ty głupolu (ale który głupol ma świadomość bycia
    głupolem?)

    > Tyle tylko, że bezczelnie z kibelka ciągle wychodzisz, trollu durny,
    > zmieniając identyfikatory.

    Jaki identyfikator zmieniłem?? Jesteś zbyt tępy aby sobie poradzić z tym
    problemem, po prostu. Ot, chora psychika.

  • 103. Data: 2006-01-12 23:52:52
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    wiadomości news:dp6fjq$4i3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tylko do światyni? Przecież dobre wychowanie nakazuje określone
    zachowanie
    > w muzeum, teatrze i innych miejscach. Może to także kwestia dobrego
    > wychowania aby nie pchac się tam gdzie nas nie chcą?

    pewnie znowu wyjde na cham-buca i prostaka :P
    ...zatem zostawmy savoir vivre, a skupmy sie na temacie grupy :-)
    ani muzeum (no moze poza auschwitz i kilkoma innymi) ani opera, a juz na
    pewno nie knajpa nie jest miejscem kultu, wiec nie porownujmy ich do
    swiatyni. nie ten format

    --
    pozdro
    ape

  • 104. Data: 2006-01-12 23:59:50
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    wiadomości news:dp85bt$1ai$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > wiadomości news:dp6irg$p98$1@inews.gazeta.pl...

    > Czyli proponujesz obchodzenie prawa, którego tak bronisz.

    jakie obchodzenie prawa?
    jest to dzialanie calkowicie zgodne z prawem!
    oj, adwokatem to ty raczej nie bedziesz :(

    > A to nie jest dyskryminacja ze względu na płeć i stan zdrowia?
    > To może w taki sposób usankcjonować selekcję na bramce: wejściówka do
    > dyskoteki kosztuje 2000 a osoby wybrane przez bramkarza dostają 99%
    > rabatu?

    jaka dyskryminacja?
    nie slyszales o kartach klubowych albo innych rabatowych?

    > Wszystko zależy od tego jak bardzo ci na tym zależy i ile wysiłku
    chcesz w
    > to zainwestować. Możesz zabierać głos w publicznej dyskusji (choćby
    > tutaj), możesz pisac do mediów i polityków, możesz zmontować większą
    > inicjatywę obywatelską lub wręcz (bez urazy:) zostać politykiem.

    jasne. restauratorem to ty raczej nie zostaniesz ;)

    --
    pozdro
    ape

  • 105. Data: 2006-01-13 00:05:17
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    wiadomości news:dp8tng$1ij$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tak, ale czy to jest zgodne z prawem? Czy nie może to być uznane za
    > dyskryminację mężczyzn? Gdyby to mężczyźni mieli za darmo to babki
    > podniosłyby jazgot że hej!

    tak. jest calkowicie zgodne z prawem.
    musisz tylko wchodzic w "te" dni i udowodnic, ze masz always ze
    skrzydelkami!
    wtedy wjazd za darmo, miss alek :-)))))))
    ... tylko musisz wiedziec, ze biegunka to nie calkiem to samo :P

    --
    pozdro
    ape

  • 106. Data: 2006-01-13 00:07:54
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dp92r1$dk2$1@inews.gazeta.pl...

    > Znasz przysłowie o głowie u murze?

    tak, lecz taki jeden (jezdziec) bez glowy przeskoczyl mur i chyba dostal
    nobla :o

    --
    pozdro
    ape

  • 107. Data: 2006-01-13 00:11:19
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    w wiadomości
    waw.pl...

    > Nie masz przypadkiem podobnych informacji dotyczących Kabulu?

    przypadkiem ali agca wyszedl, wiec moze sie zdarzyc i gdzie indziej

    pozdro
    ape

  • 108. Data: 2006-01-13 00:19:27
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > I nie widzisz kompletnie różnicy między chęcia poprzebywania
    > przez chwilę w określonym towarzystwie, a nienawiścią rasową?

    po to jest klub :-)

    > Zdelegalizuj wszystkie kółka zainteresowań, mówię Ci. A, no
    > i kluby bliźniaków koniecznie, przecież to nie Twoja wina że
    > nie masz takowego i nie powinieneś być dyskryminowany. No i
    > przydałoby się też w sumie polikwidować sklepy typowo damskie
    > czy męskie,

    po to jest klub:-)
    z "odmiennego" sklepu rasowy handlowiec nikogo nie wyprosi

    > że już nie wspomnę o takim przejawie rasizmu jak,
    > TFU! oddzielne toalety z których płeć przeciwna do zaznaczonej
    > na drzwiach jest bezczelnie wypraszana!

    wyprosil cie ktokolwiek gdy chcialas sie wysikac na stojaco do
    pisuaru??????

    > Daj sobie spokój, jeśli naprawdę nie rozróżniasz ochoty na
    > pogadanie z określonymi ludźmi od nienawiści do całej reszty
    > to mam wrażenie że to Ty raczej masz problem, nie ja.

    po to jest klub :-)

    > Kira (która robiąc babski wieczorek nie zaczyna nagle pałać
    > nienawiścią do facetów)

    po to jest klub. np. bialej rozy jub lukrecji borgia :p

    --
    pozdro
    ape

  • 109. Data: 2006-01-13 00:29:32
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:43c66dcb@news.home.net.pl...

    > Opisujesz siebie, luftbranzlungu zafajdany.

    go-lo-ta!
    masz...

    > Tyle tylko, że bezczelnie z kibelka ciągle wychodzisz, trollu durny,
    > zmieniając identyfikatory.

    endr-ju go-lo-ta!
    masz u mnie...

    > Jakbyś miał choć krzynkę przyzwoitości - trwałbyś przy jednym.

    dzen-tel-men endr-ju go-lo-ta!
    masz u mnie stajla, endrju el!!!

    --
    pozdro
    ape

  • 110. Data: 2006-01-13 00:34:02
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    wiadomości news:dp8469$1q8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Próbowałeś kiedy zarejestrować się do ginekologa?

    tak, a nawet ttrzykrotnie dostalem od niego zwolnienie wszedzie
    resprektowane :D

    --
    pozdro
    ape