  • 1. Data: 2005-06-17 06:15:13
    Temat: Klasyfikacja....
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Pewna organizacja prowadzi od wielu lat pewną klasyfikację - przyznaje
    punkty za działanie. I tworzy na tej podstawie listę rankingową.
    Uważam, że możnaby rozszerzyć i unowocześnić tę klasyfikację.
    Rozmowy z organizacją nic nie dają.
    Oczywiście mogę zrobić własną klasyfikację, ale... czy mogę ją zrobić na
    podstawie tamtej? Tzn. jako punkt wyjściowy biorę ich aktualną klasyfikację
    i od tej pory dodaję punkty na podstawie zmodyfikowanego wzoru dotychczas
    używanego w tej organizacji. Obydwa działania (i ich i moje) nie są
    komercyjne.
    Czy to byłoby nielegalne?

    3mcie się.

    --