    From: "Tapio" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kilka pytan o bledy pelnomocnika w uzasadnieniu do pozwu.
    Date: Thu, 7 Jul 2005 16:32:03 +0200

    Mam pytnie.
    Jest sprawa w sadzie. wartosc sporu 9000zl. Na rozprawie jesem tylko ja
    pozwany sie nie stawia. Ja zmieniam wartosc sporu do kwoty 12000zl. Daje
    uzasadnienie w dwoch kopiach. Wtedy pozwany odpowiada pisemnie na pozew ale
    w uzasadnieniu ustosunkowuje sie do kwoy starej czyli 9000zl.

    Czy w takiej sytuacji moge wnioskowax na sprawie o oddalenie uzasadnienia
    odpowiedzi na pozew pozwanego ze wzgledu na bledne rozpatrzenie wartosci
    sporu?

    Czy moge jakos ten fakt pomylki pozwanego wykorzystac w sprawie np
    zarzucajac pelnomocnikowi pozwanego brak przygotowania sie do rozprawy czy
    zapoznania sie ze sprawa?

    Czy fakt pomylki przypisuje sie pozwanemu czy jego pelnomocnikowi?

    (dodam iz pelnomocnik popelnil jeszcze jeden blad piszac ze kwota 9000zl to
    100% rosczenia kiedy tak naprawde te 9000zl to tylko 50% kwoy jak powinna
    byla byc wyplacona)

    Dzieki

    A i jeszcze jedno a kiedy mozna dojsc do ugody? chodzi mi o termin czy to
    proponuje sie na sprawie w sadzie czy przed sama rozprawa? Dodam ze sprawa
    jest jutro.

    Z gory dzieki