  • 1. Data: 2020-12-29 08:50:29
    Temat: Kij Baseball , kastet
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Oglądam na Discovery program "Nic do zgłoszenia", celnik znalazł u
    podróżnego imitacje kija baseball a u innego podróżnego znalazł kastet.
    Według ustawy to broń biała, wymaga pozwolenia.

    Czy uzyskanie pozwolenia na takową broń białą jest prostsze niz na broń
    palną ?
    Czy wogóle wydaje się pozwolenia na kij baseball i jakie trzeba spełnić
    warunki ? A na kastet ?

  • 2. Data: 2020-12-29 16:26:59
    Temat: Re: Kij Baseball , kastet
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Monika Głowacka" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Oglądam na Discovery program "Nic do zgłoszenia", celnik znalazł u

    W Polsce ? Bo oni tam pokazywali i inne kraje.

> [...]
    >Według ustawy to broń biała, wymaga pozwolenia.

    >Czy uzyskanie pozwolenia na takową broń białą jest prostsze niz na

    Chyba nie ma procedury :-)

    >Czy wogóle wydaje się pozwolenia na kij baseball i jakie trzeba
    >spełnić warunki ? A na kastet ?

    O ile dobrze pamietam, to zabronione sa imitacje kijow baseball.
    Oryginalne posiadac mozna :-)

    J.

  • 3. Data: 2020-12-29 16:30:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.12.2020 o 08:50, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > Czy uzyskanie pozwolenia na takową broń białą jest prostsze niz na
    > broń palną ? Czy wogóle wydaje się pozwolenia na kij baseball i jakie

    Trzeba wykazać cel. O ile w wypadku kija będzie to uprawianie sportu, to
    nie mam pomysłu, co miałoby tym być w wypadku kastetu

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2020-12-29 16:46:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.12.2020 o 16:26, J.F. pisze:

    > O ile dobrze pamietam, to zabronione sa imitacje kijow baseball.
    > Oryginalne posiadac mozna :-)

    W oryginale dotyczy: "pałek wykonanych z drewna lub innego
    ciężkiego i twardego materiału, imitujących kij bejsbolowy".

    Moim zdaniem sam zakaz jest bezsensowny, bo na Alieexpres są latarki
    imitujące kij wykonane z aluminium czy stali.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2020-12-29 16:49:51
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Trzeba wykazać cel. O ile w wypadku kija będzie to uprawianie sportu

    Tomasik, imitacją kija nie da się uprawiać sportu, tylko ewentualnie
    napierdalankeę...

    > nie mam pomysłu, co miałoby tym być w wypadku kastetu

    Napierdalanka.

    Cel jest, a Ty jesteś głupi?

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2020-12-29 17:03:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    >Moim zdaniem sam zakaz jest bezsensowny, bo na Alieexpres są latarki
    >imitujące kij wykonane z aluminium czy stali.

    Ale imitujace kij baseballowy ?
    To chyba w miare dobry przepis ... ale to latarka, nie palka :-)

    Czy po prostu latarka, solidna, ciezka, na 6 baterii R20 :-)

    J.