eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Karta gwarancyjna
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2003-03-05 07:41:34
    Temat: Karta gwarancyjna
    Od: "Leszek Andrzejczak" <l...@b...com.pl>

    Witam
    Producent w Karcie gwarancyjnej (zakup z lutego 2002) zapisał wymóg
    posiadania dowodu kupna ( bez określenia jakiego, serwisant określił go jako
    fakturę VAT lub wydruk z kasy fiskalnej) aby gwarancja była ważna.
    Czy taki wymóg jest zgodny z polskim prawem (gdzie jest to zapisane)?
    Jeśli tak,to czy sprzedawca miał obowiązek powiadomienia mnie o tym ( w
    Karcie znajduje się miejsce na mój podpis, które jest nie podpisane)

    Pozdrawiam
    Leszek

    PS Piszę na Grupę pierwszy raz a w archiwum Grupy nie znalazłem odpowiedzi
    na moje pytanie



  • 2. Data: 2003-03-05 08:48:06
    Temat: Re: Karta gwarancyjna
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Witam
    > Producent w Karcie gwarancyjnej (zakup z lutego 2002) zapisał wymóg
    > posiadania dowodu kupna ( bez określenia jakiego, serwisant określił go jako
    > fakturę VAT lub wydruk z kasy fiskalnej) aby gwarancja była ważna.
    > Czy taki wymóg jest zgodny z polskim prawem (gdzie jest to zapisane)?
    > Jeśli tak,to czy sprzedawca miał obowiązek powiadomienia mnie o tym ( w
    > Karcie znajduje się miejsce na mój podpis, które jest nie podpisane)

    Jesli karta gwarancyjna jest podbita i podpisana przez sprzedawce, to
    przeciez ona sama jest dowodem kupna.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi


  • 3. Data: 2003-03-05 08:59:47
    Temat: Re: Karta gwarancyjna
    Od: "Leszek Andrzejczak" <l...@b...com.pl>

    > Jesli karta gwarancyjna jest podbita i podpisana przez sprzedawce, to
    > przeciez ona sama jest dowodem kupna.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi

    Niestety interpretacja serwisu (wg serwisu również producenta) jest inna.
    Oczywiście na Karcie jest in pieczątka i data zakupu.



  • 4. Data: 2003-03-05 09:48:13
    Temat: Re: Karta gwarancyjna
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Niestety interpretacja serwisu (wg serwisu również producenta) jest inna.
    > Oczywiście na Karcie jest in pieczątka i data zakupu.

    Jesli odmawiaja przyjecia do naprawy pomimo podbitej przez siebie
    gwarancji, to jak najbardziej jest to powod do skierowania sprawy do
    odpowiednich "organow". Na poczatek sproboj z nimi pogadac, jesli beda
    twardzi to inspekcja handlowa, sad konsumencki, itp itd. Na pewno im w
    koncu "rura zmieknie".

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi


  • 5. Data: 2003-03-05 10:17:26
    Temat: Re: Karta gwarancyjna
    Od: "Leszek Andrzejczak" <l...@b...com.pl>


    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.18cfe64c96380c4f9896ef@news.tpi.pl...
    > > Niestety interpretacja serwisu (wg serwisu również producenta) jest
    inna.
    > > Oczywiście na Karcie jest in pieczątka i data zakupu.
    >
    > Jesli odmawiaja przyjecia do naprawy pomimo podbitej przez siebie
    > gwarancji, to jak najbardziej jest to powod do skierowania sprawy do
    > odpowiednich "organow". Na poczatek sproboj z nimi pogadac, jesli beda
    > twardzi to inspekcja handlowa, sad konsumencki, itp itd. Na pewno im w
    > koncu "rura zmieknie".
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi

    Niestetu sprzedawca, serwis i producent to 3 różne firmy



  • 6. Data: 2003-03-06 08:23:25
    Temat: Re: Karta gwarancyjna
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    >
    > Niestetu sprzedawca, serwis i producent to 3 różne firmy
    >

    istotne jest kto udziela gwarancji /musi widniec w karcie/. Najczesciej
    gwarancji udziela sprzedawca a w drugiej kolejnosci producent


    Pozdrawiam
    Lukasz


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1