-
1. Data: 2003-03-05 07:41:34
Temat: Karta gwarancyjna
Od: "Leszek Andrzejczak" <l...@b...com.pl>
Witam
Producent w Karcie gwarancyjnej (zakup z lutego 2002) zapisał wymóg
posiadania dowodu kupna ( bez określenia jakiego, serwisant określił go jako
fakturę VAT lub wydruk z kasy fiskalnej) aby gwarancja była ważna.
Czy taki wymóg jest zgodny z polskim prawem (gdzie jest to zapisane)?
Jeśli tak,to czy sprzedawca miał obowiązek powiadomienia mnie o tym ( w
Karcie znajduje się miejsce na mój podpis, które jest nie podpisane)
Pozdrawiam
Leszek
PS Piszę na Grupę pierwszy raz a w archiwum Grupy nie znalazłem odpowiedzi
na moje pytanie
-
2. Data: 2003-03-05 08:48:06
Temat: Re: Karta gwarancyjna
Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>
> Witam
> Producent w Karcie gwarancyjnej (zakup z lutego 2002) zapisał wymóg
> posiadania dowodu kupna ( bez określenia jakiego, serwisant określił go jako
> fakturę VAT lub wydruk z kasy fiskalnej) aby gwarancja była ważna.
> Czy taki wymóg jest zgodny z polskim prawem (gdzie jest to zapisane)?
> Jeśli tak,to czy sprzedawca miał obowiązek powiadomienia mnie o tym ( w
> Karcie znajduje się miejsce na mój podpis, które jest nie podpisane)
Jesli karta gwarancyjna jest podbita i podpisana przez sprzedawce, to
przeciez ona sama jest dowodem kupna.
--
Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi
-
3. Data: 2003-03-05 08:59:47
Temat: Re: Karta gwarancyjna
Od: "Leszek Andrzejczak" <l...@b...com.pl>
> Jesli karta gwarancyjna jest podbita i podpisana przez sprzedawce, to
> przeciez ona sama jest dowodem kupna.
>
> --
> Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi
Niestety interpretacja serwisu (wg serwisu również producenta) jest inna.
Oczywiście na Karcie jest in pieczątka i data zakupu.
-
4. Data: 2003-03-05 09:48:13
Temat: Re: Karta gwarancyjna
Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>
> Niestety interpretacja serwisu (wg serwisu również producenta) jest inna.
> Oczywiście na Karcie jest in pieczątka i data zakupu.
Jesli odmawiaja przyjecia do naprawy pomimo podbitej przez siebie
gwarancji, to jak najbardziej jest to powod do skierowania sprawy do
odpowiednich "organow". Na poczatek sproboj z nimi pogadac, jesli beda
twardzi to inspekcja handlowa, sad konsumencki, itp itd. Na pewno im w
koncu "rura zmieknie".
--
Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi
-
5. Data: 2003-03-05 10:17:26
Temat: Re: Karta gwarancyjna
Od: "Leszek Andrzejczak" <l...@b...com.pl>
Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
news:MPG.18cfe64c96380c4f9896ef@news.tpi.pl...
> > Niestety interpretacja serwisu (wg serwisu również producenta) jest
inna.
> > Oczywiście na Karcie jest in pieczątka i data zakupu.
>
> Jesli odmawiaja przyjecia do naprawy pomimo podbitej przez siebie
> gwarancji, to jak najbardziej jest to powod do skierowania sprawy do
> odpowiednich "organow". Na poczatek sproboj z nimi pogadac, jesli beda
> twardzi to inspekcja handlowa, sad konsumencki, itp itd. Na pewno im w
> koncu "rura zmieknie".
>
> --
> Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi
Niestetu sprzedawca, serwis i producent to 3 różne firmy
-
6. Data: 2003-03-06 08:23:25
Temat: Re: Karta gwarancyjna
Od: "Lukasz" <l...@o...pl>
>
> Niestetu sprzedawca, serwis i producent to 3 różne firmy
>
istotne jest kto udziela gwarancji /musi widniec w karcie/. Najczesciej
gwarancji udziela sprzedawca a w drugiej kolejnosci producent
Pozdrawiam
Lukasz