  • 11. Data: 2003-12-09 16:38:55
    Temat: Re: Karetki!!!!!!
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Mon, 8 Dec 2003 23:29:47 +0100, na pl.soc.prawo, *wiciu* napisał(a):

    > Jesli uwazasz ze pomysl jest nieglupi to się przekonasz jak do Ciebie
    > przyjadą i Ci wystawią rachunek, i nie wiem czy będzie Ci się chciało
    > procesować o 200 zł.
    > Wiem tylko że to daje duże pole do popisu dla tych którzy zaczną zarabiać na
    > tym, żeby wystawić jak najwiecej kwitków (za nieuzasadnione).
    > Poza tym mnie może stać na przyjazd karetki. Ale co z tymi co się liczą z
    > każdym groszem?? - chyba niektórzy wybiorą żeby nie zadzwonić bo jak się
    > okaże że nieuzasadnione??

    Poczytajcie prasę, nawet na Onecie stoi jak wół, że za karetki nie będzie
    się płacić!

    --
    Pozdrawiam,
    Kaja

  • 12. Data: 2003-12-10 00:01:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Dec 2003, Marcin Debowski wrote:
    [...]
    >+ ZTC napisała Wyborcza, to nie Ty będziesz decydował czy ją wezwać, a
    >+ lekarz rodzinny i do niego masz się w przypadku wątpliwości zwrócić.

    Jasne. "A ja wyczerpałem limit".
    I nie pisz że ew. trupowi bardzo pomoże że lekarza rodzinnego
    skażą "za błąd w sztuce" ("każdy mógł się pomylić" !).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2003-12-10 00:02:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Dec 2003, Kaja wrote:
    [...]
    >+ Poczytajcie prasę, nawet na Onecie stoi jak wół, że za karetki nie będzie
    >+ się płacić!

    ..."po prostu nie przyjedzie na indywidualne wezwanie" ?
    "Niech Pani najpierw zlokalizuje swojego lekarza rodzinnego !"
    Acha...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2003-12-10 09:25:33
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <P...@k...portezjan.
    zabrze.pl>, Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    > I nie pisz że ew. trupowi bardzo pomoże że lekarza rodzinnego
    > skażą "za błąd w sztuce" ("każdy mógł się pomylić" !).

    Mógłby popolimeryzować, ale najpierw zapytam: Tak właściwie to dlaczego
    utożsamiasz moje poglądy z poglądami wyborczej? :)

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2003-12-12 21:08:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Dec 2003, Marcin Debowski wrote:
    [...]
    >+ Mógłby popolimeryzować, ale najpierw zapytam: Tak właściwie to dlaczego
    >+ utożsamiasz moje poglądy z poglądami wyborczej? :)

    Erm... no, jedno słowo ("pisz") rzeczywiście niesłusznie
    skierowałem do ciebie i niniejszym odszczekuję :)
    Miała być "dywagacja luzem" :)

    pozdrowienia, Gotfryd