  • 11. Data: 2009-11-02 12:18:19
    Temat: Re: Kara za naruszenie prywatności
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "aqq" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hcigdp$nv8$1@node1.news.atman.pl...

    > jaka kara może mi grozić za rozesłanie (omyłkowe) do 1000 klientów mojej
    > firmy _adresów_e-mail_ wszystkich innych klientów (osoby prywatne oraz
    > firmy)?

    zadna, adres email nie jest dana osobowa, natomiast mozesz utracic zaufanie
    klientow ;)

  • 12. Data: 2009-11-02 12:26:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 02 Nov 2009 13:18:19 +0100, szerszen napisał(a):

    > zadna, adres email nie jest dana osobowa,

    Troszkę uogólniasz. Może być -- ja mam np. adres w formie imię@nazwisko
    -- i co, też nie jest?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 13. Data: 2009-11-02 13:04:11
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Mon, 02 Nov 2009 12:26:51 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Troszkę uogólniasz. Może być -- ja mam np. adres w formie imię@nazwisko
    > -- i co, też nie jest?

    Przypadkowa zbieżność znaków. :-)

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 14. Data: 2009-11-02 13:26:38
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "szerszen" napisał :
    > zadna,

    to fakt, bo prafnicy to dupy wołowe!:O)

    > adres email nie jest dana osobowa, natomiast mozesz utracic zaufanie
    > klientow ;)

    poczytaj ustawę o ochronie danych osobowych i nie opowiadaj bzdur!:O)

  • 15. Data: 2009-11-03 09:11:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Troszkę uogólniasz. Może być -- ja mam np. adres w formie imię@nazwisko
    > -- i co, też nie jest?

    mozna by gdybac, po pierwsze to zalezy od tego co jest zapisane w "who is",
    a po drugie, czy znalezienie tych danych nie jest, nie pamietam teraz
    dokladnie tej formulki, ale w kazdym raczy czy kazdy moze je prosto znalezc
    ;)
    obawiam sie ze nie kazdy wie ani ze tam sa, ani jak sie do nich dokopac,
    wiec z duzym prawdopodobienstwme mozna zalozyc, ze nawet taki adres nie jest
    dana osobowa

  • 16. Data: 2009-11-03 09:13:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:hcmsha$1q7$2@atlantis.news.neostrada.pl...

    > poczytaj ustawę o ochronie danych osobowych i nie opowiadaj bzdur!:O)

    czytalem, dane osobowe to takie, na podstawie ktorych mozna zidentyfikowac
    konkretna osobe, na podstawie adresu email, raczej ciezko to zrobic, nawet
    jesli to wspomniane imie i nazwisko, oczywiscie sa wyjatki jak np
    i...@n...pl, to juz mozna by pod dana osobowa podciagnac

  • 17. Data: 2009-11-03 09:20:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 03 Nov 2009 10:11:30 +0100, szerszen napisał(a):

> [...]
    > obawiam sie ze nie kazdy wie ani ze tam sa, ani jak sie do nich dokopac,
    > wiec z duzym prawdopodobienstwme mozna zalozyc, ze nawet taki adres nie

    Ale co ma do tego Whois czy RIPE? Masz moje imię i nazwisko, masz Google
    -- czego jeszcze trzeba?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 18. Data: 2009-11-03 12:55:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale co ma do tego Whois czy RIPE? Masz moje imię i nazwisko, masz Google
    > -- czego jeszcze trzeba?

    rozumiem ze wyłamujesz sie z powiedzenia, ze nie jednemu psu na imie burek?

    mi po wpisaniu mojego imienia i nazwiska w google wyskakuje kilka zupelnie
    roznych odemnie osob, o skad wiesz ktora jestem ja?

    jest nawet zarejestrowana domena bedaca moim nazwiskiem, jak sie okaze ze
    ktos tam zalozy sobie maila z moim imieniem, to na tej podstawie mnie
    zidentyfikujesz?

  • 19. Data: 2009-11-03 12:55:26
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

> [...]
    > konkretna osobe, na podstawie adresu email, raczej ciezko to zrobic, nawet
    > jesli to wspomniane imie i nazwisko, oczywiscie sa wyjatki jak np

    hm... nie mam pojęcia co ty czytałes, ale na pewno nie była to ustawa o
    ochronie
    danych osobowych bo ona podaje:
    Art. 6.1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie informacje
    do
    ce zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej.

    więc wszelkie dane związane z z daną osobą są jej danymi osobowymi, nie wiem
    co to za bzdurę prubujesz tłumaczyć z tum imieniem i nazwiskiem, bo zgodnie
    z tym co prubuujesz wcisnąć to nawet te dane nie były by danymi osobowymi i
    pewnie żedne by nimi nie były:O)

  • 20. Data: 2009-11-03 13:18:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Chyba tak: http://tinyurl.com/olgierdr

    > mi po wpisaniu mojego imienia i nazwiska w google wyskakuje kilka
    > zupelnie roznych odemnie osob, o skad wiesz ktora jestem ja?

    Nie wiem.
    I dlatego ustawa nie generalizuje właśnie, lecz stanowi o tym, że
    ustalenie tożsamości ma być łatwe i wygodne.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd