  • 1. Data: 2002-06-16 09:42:14
    Temat: KRYMINOLOGIA
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Przygotowuję sie do pisania pracy magisterskiej z kryminologii. Chciałbym
    pisać na temat przestępstw z użyciem przemocy. Czy ktoś miałby może pomysł na
    ciekawy temat pracy?

    Z góry bardzo dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam

    -Rafał

    mój adres:

    j...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-06-16 21:19:04
    Temat: Re: KRYMINOLOGIA
    Od: "seth" <s...@n...pl>

> [...]
    > pisać na temat przestępstw z użyciem przemocy. Czy ktoś miałby może pomysł

    tutaj wiele mozna pisac, ja bym pisal o 'przemocy ulicznej' tj. gangi
    uliczne, ugrupowania przestepcze, psychika tej mlodziezy etc. Jest wiele
    takich tematow...

    seth