  • 11. Data: 2004-09-30 23:10:21
    Temat: Re: KARANY czy NIE
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik DaMoN napisał:

    > Ze tak niesmialo spytam: jesli to byloby nawet skazanie bez zadnego wyroku
    > to czy nie bedzie juz zatarcia (z urzedu) ?

    O jakim zatarciu mowisz w przypadku NIEKARANEJ osoby ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 12. Data: 2004-09-30 23:15:14
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik DaMoN napisał:

    > Sa dwie mozliwosci:
    > 1) Nie byl karany - nie jest w rejestrze skazanych - NIEKARANY
    > 2) Byl karany - wyrok byl b. niski - 8 lat jest powyzej okresu zatarcia
    > skazania (jesli nie bylo odsiadki - o ile pamietam to trzy lata) - nie jest
    > w rejestrze - NIEKARANY

    To ja piję teraz flaszeczkę, a tobie się pieprzy ...

    "napisano ze nic nie znaleziono, potem byla sprawa ... - stwierdzono ze
    jestem podejrzany, potem winny, ale sprawa *umorzona* ze wzlg na niska
    szkodliwosc czy cos. zaplacic musialem koszta korespondencji i jakies tam -
    w sumie 25 zl."

    Skąd wziąłeś tą 2 opcję ????

  • 13. Data: 2004-09-30 23:16:26
    Od: "RIEGER" <r...@g...pl>

> [...]
    > jestem podejrzany, potem winny, ale sprawa *umorzona* ze wzlg na niska
    > szkodliwosc czy cos. zaplacic musialem koszta korespondencji i jakies

    pisze to co pamietam z tych papierkow, a to bylo 8 lat temu
    pamietam ze pojawil sie termin niska szkodliwosc czy podobnie
    bylo ze winny - to na bank
    umorzono - to slowo rowniez padlo
    i ze oplata 25 zl

    calosc byla w 1 krotkim pismie

    rzecz dziala sie tylko korespondencyjnie - bylem tylko raz czy 2 na
    komendzie policji

  • 14. Data: 2004-09-30 23:18:26
    Od: "RIEGER" <r...@g...pl>

    no ale poswiece te 50zl bo ambasada wymaga aby KRK wyslalo do niej
    bezposrednio wiec nie bede pewny az do konca - dzieki za taka nerwowke -
    wole wiedziec i jak cos moze pisac podania o wykreslenie z tej cholernej
    listy ( po 5 latach mozna tak? )

    Rieger

  • 15. Data: 2004-09-30 23:29:04
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik RIEGER napisał:

> [...]
    > bezposrednio wiec nie bede pewny az do konca - dzieki za taka nerwowke -
    > wole wiedziec i jak cos moze pisac podania o wykreslenie z tej cholernej

    Czy ty rozumiesz po polskiemu ? Odpowiadałem użyszkodnikowi ;> "DaMoN"
    <d...@n...pl> na wiadomość Message-ID:
    <cji3qi$85k$1@node3.news.atman.pl> a nie tobie ...

    Czy dotrze do ciebie to, że jesteś *NIEKARANY* ???

    KARANĄ osobą jest osoba wobec której zapadł wyrok KARNY skazujący (KARA)
    ją na odbycie jakiejś KARY (grzywna,pozbawienie wolności,ograniczenie
    wolności) ...

    Idź stąd i nie grzesz więcej .. .zwłaszcza analfabetyzmem wtórnym ...

  • 16. Data: 2004-09-30 23:31:52
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl>

    Użytkownik "RIEGER" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bezposrednio wiec nie bede pewny az do konca - dzieki za taka nerwowke -
    > wole wiedziec i jak cos moze pisac podania o wykreslenie z tej cholernej

    Znajdz w sieci kodeks karny.

    Znajdziesz tam artykul 106 ktory brzmi mniej wiecej tak:
    Art. 106. Z chwilą zatarcia skazania uważa się je za niebyłe; wpis o
    skazaniu usuwa się z rejestru skazanych.

    A kolejny brzmi mniej wiecej tak:
    Art. 107. § 1. W razie skazania na karę pozbawienia wolności wymienioną w
    art. 32 pkt 3 lub karę 25 lat pozbawienia wolności, zatarcie skazania
    następuje z mocy prawa z upływem 10 lat od wykonania lub darowania kary albo
    od przedawnienia jej wykonania.
    § 4. W razie skazania na grzywnę albo karę ograniczenia wolności, zatarcie
    skazania następuje z mocy prawa z upływem 5 lat od wykonania lub darowania
    kary albo od przedawnienia jej wykonania; na wniosek skazanego sąd może
    zarządzić zatarcie skazania już po upływie 3 lat.
    § 5. W razie odstąpienia od wymierzenia kary, zatarcie skazania następuje z
    mocy prawa z upływem roku od wydania prawomocnego orzeczenia.

    Wedlug mnie z tego wynika ze jestes juz czysty jak lza. Poszukaj o zatarciu
    w kodeksie karnym i kodeksie podstepowania karnego. Nie jestem pewny czy
    zatarcie nastepuje z urzedu, ale wydaje mi sie ze tak. Powertuje te kodeksy.

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN

  • 17. Data: 2004-09-30 23:39:03
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik DaMoN napisał:

    > Znajdziesz tam artykul 106 ktory brzmi mniej wiecej tak:
    > Art. 106. Z chwilą zatarcia skazania uważa się je za niebyłe; wpis o
    > skazaniu usuwa się z rejestru skazanych.

    Boże ...nawiedzony ... Sprawy noie było , wyroku nie było ... było
    umorzenie sprawy a ten go o zatarciu skazania dalej molestuje ...

  • 18. Data: 2004-10-01 08:47:40
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> wrote:
    > Boże ...nawiedzony ... Sprawy noie było , wyroku nie było ... było
    > umorzenie sprawy a ten go o zatarciu skazania dalej molestuje ...

    Ale przecież pytający sam do końca nie jest pewien, co było na papierku
    sprzed ośmiu lat, więc dobrze by było, gdyby wiedział, co robić, gdyby
    się okazało że np. to była grzywna 25 zł, a nie koszty korespondencji.

    P.

  • 19. Data: 2004-10-01 10:12:07
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Paszczak napisał:

    > Ale przecież pytający sam do końca nie jest pewien, co było na papierku
    > sprzed ośmiu lat, więc dobrze by było, gdyby wiedział, co robić, gdyby
    > się okazało że np. to była grzywna 25 zł, a nie koszty korespondencji.

    A nie dostrzegłeś słowa UMORZENIE, ktorego autor był pewien ?

  • 20. Data: 2004-10-01 11:06:50
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Stasio Podróżnik <B...@o...pl> w poscie
    news:cjjagb$1r5$1@nemesis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > A nie dostrzegłeś słowa UMORZENIE, ktorego autor był pewien ?

    No chyba, ze warunkowe umorzenie. Dane o warunkowych umorzeniach tez
    trafiaja do KRK.
    Nie sadze, zeby w tym wypadku jednak bylo to warunkowe umorzenie -
    zwlaszcza, ze po 8 latach to nawet po najciezszych zawiasach nie bedzie
    sladu w KRK.

    Pozdrawiam
    SDD

    --