  • 61. Data: 2021-11-04 20:33:26
    Temat: Re: Czy Marsz Niepodległości 2021 będzie nielegalny (przestępstwo/wykroczenie) czy niezarejestrowany?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 20:10, Shrek pisze:
    > Tym się właśnie różnią, że jedna jest pokojowa, a druga szuka
    > rozpierduchy i suszy zęby "powstrzymajcie nas leszcze".

    Piszesz w kontekście lamparcicy? To tak.

  • 62. Data: 2021-11-04 20:33:52
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 04.11.2021 o 18:41, J.F. pisze:

    > A czemu nie na calej szerokosci ulicy, po ktorej maszeruja elementy
    > przeciwne ?

    Policja powinna je chronić przed faszystami aresztując faszystów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 63. Data: 2021-11-04 20:35:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 20:33, Kviat pisze:
    > aresztując faszystów.

    i neostalinistów

  • 64. Data: 2021-11-04 20:38:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Tym się właśnie różnią, że jedna jest pokojowa, a druga szuka
    > rozpierduchy i suszy zęby "powstrzymajcie nas leszcze".

    IMHO Jak ktoś robi "pokojową demonstracje blokującą marsz faszystów"
    to albo jest kompletnym idiotą/idiotką blokując *prawdziwych* faszystów
    albo tylko wyzywa od "faszystów" w duchu bajki o pastuszku krzyczącym
    wilk. Wyzwiska brane na poważnie mają konsekwencje w obie strony.

    --
    A. Filip

  • 65. Data: 2021-11-04 20:46:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 20:32, _Master_ pisze:
    > Próbuj dalej.
    >
    > A może pójdziesz na marsz? Jak trzeba to potrzymam za rączkę ;-)

    Dzięki ale mnie to nie pociąga.

    --
    Shrek

  • 66. Data: 2021-11-04 20:49:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 20:38, A. Filip pisze:

    > IMHO Jak ktoś robi "pokojową demonstracje blokującą marsz faszystów"

    Podejrzewam, że się nie odbędzie, bo finalnie rzeczywiście ciężko
    dyskutować na normalne argumenty z pierdami. To jak dyskutować z dresami
    o dziełach dostojewskiego.

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2021-11-04 21:07:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Policja powinna je chronić przed faszystami aresztując faszystów.

    Na jakiej podstawie?
    Bo sobie np siedza w domu, ale na pewno zamierzaja isc przeciw
    kobietkom ?

    Ale moment - skad wiesz, ze te kobiety to nie faszystki ? :-)

    J.

  • 68. Data: 2021-11-04 21:18:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 04.11.2021 o 19:35, J.F. pisze:

    >Nie da się, bo spontaniczne musi być w odpowiedzi na nowe nie znane
    >wcześniej okoliczności - w skróci spontaniczne. Rocznica odzyskanie
    >niepodleglości nie występuje 11 listopada spontanicznie;)

    >A normalnie nie ma?

    Takiego ogolnego chyba nie ma, moze jakies lokalne.

    Np
    https://wroclaw.se.pl/czy-wolno-strzelac-petardami-w
    e-wroclawiu-sylwester-2020-aa-9Jw7-R8to-9hjN.html

    ale czy to rzetelne?

    >Znany temat - rzecznicy co i raz tłumaczą, że nieprawomyślne
    >zgromadzenia składają się właśnie z turystów;)

    Strach pomyslec - co chwila jakies zgromadzenia.
    W Lidlu, w kinie, na cmentarzu, w szkole, na czerwonym swietle ...

    J.

  • 69. Data: 2021-11-04 21:22:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...
    W dniu 04.11.2021 o 19:39, J.F. pisze:

    >No właśnie ustawa o zgromadzeniach cyklicznych:P

    Nie rozumiem - beda sie narodowcy zbierac cyklicznie, to kobietki nie
    moga dolaczyc :-)

> [...]
    >(ale nie szyderą) było im tłumaczone, że najkrócej do właściwych
    >odłączyć z bankowego pod pałac prezydencki przez poligon saski (choć
    >wtedy chyba jeszcze nie był strefą zmilitaryzowaną - nie pamiętam
    >dokładnie). No i kilka razy widziałem jakiegoś szura z hasłami o
    >zamachu, zawsze w kożuchu. Dwóch kulsonów go dyskretnie pilnowało,
    >ale nie potrzebnie, bo żadna krzywda od kodziarzy go nie spotykała.
    >Nawet wodę mu donosili bo upał a ten człowiek w kożuchu - coś nie tak
    >z głową pewnie miał, no ale przecież człowiek. Ciekawe jakby ktoś z
    >tęczową flago poszedł na marsz naziołków?

    To samo, jakby na balkonie wywiesil obok marszu ? :-)

    J.

  • 70. Data: 2021-11-04 21:25:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 18:07, J.F. pisze:

    >Marsz niepodległości został podstępnie zdyskryminowany przez
    >skorumpowanych sędziów działających na zlecenie polityczne którzy
    >tendencyjnie interpretują sobie prawo.

    Po pierwsze - w hasle "marsz niepodleglosci" nie widze nic, co by bylo
    sprzeczne z powyzszym,
    no chyba, ze dyskryminacja zaborczych władz :-)

    Po drugie - jak sie nie podoba, to bylo nie podpisywac traktatu :-P

    J.