  • 1. Data: 2022-10-19 13:12:17
    Temat: Jurysdykcja Królestwa Saudów rusza na podbój świata (zaczyna od USA)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.washingtonpost.com/opinions/2022/10/17/a
    lmadi-sentenced-tweets-saudi-arabia/
    > The Saudi government has sentenced a 72-year-old U.S. citizen to 16
    > years in prison for tweets he posted while inside the United States,
    > some of which were critical of the Saudi regime.

    [ Tekst wydaje się sugerować że skazany miał podwójne obywatelstwo, choć
    unika napisania tego wprost. ]

    <ironia> USA niesie całemu światu wolność i demokracje, tylko że
    czasem tak powalającą jak w Królestwie Saudów. </ironia>

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-10-19 21:11:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Saudyjską ropę powinno się podzielić na cały świat, po równo.
    Zupełnie nie rozumiem trzymania się mocarstw sytuacji, ze jak coś wytryśnie gdzieś
    jakimś brudasom, to ich a nie nas wszystkich.
    No niestety mamy problem, że po drodze faceci z cygarami zagarną większość zamiast
    się równo podzielić.
    (chyba na starość zostałem socjalistą, co jednak lepsze od bycia świnią)

    -----