  • 11. Data: 2008-03-04 23:06:08
    Temat: Re: [OT]Re: Język polski!!!
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "gardziej" <b...@b...pl> writes:

    > kupilem ostatnio obudowe do dysku twardego w komputroniku,
    > instrukcji polskiej w srodku nie bylo...
    > to jest obowiazek czy go nie ma?

    Mogą być symbole graficzne. Co do sprzętu komputerowego, to czepiać
    się można zwykle niezgodności z przepisami dotyczącymi zużytego
    sprzętu elektrycznego i elektronicznego.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 12. Data: 2008-03-05 00:03:02
    Temat: Re: Język polski!!!
    Od: Abu <a...@w...pl>

    Wojtek pisze:
    > Witam grupę.
    > Jest sobie urzadzenie z instrukcjami i manualami w jezyku np. angielskim.
    > Sprzedawca, czy tez firma montujaca to urzadzenie dostarcza "instrukcje" w
    > jezyku polskim.
    > Instrukcje pisze w cudzyslowiu, poniewaz jest to raczej ulotka informacyjna,
    > ktora zawiera moze 10% tresci oryginalnej instrukcji.
    > Moje pytanie jest takie, czy to jest zgodne z prawem?
    > Jezeli nie to w jakiej ustawie szukac podstawy prawnej w tej sprawie
    > Pozdrawiam wszystkich czytajacych i piszacych
    > Wojtek

    Z tego co *słyszałem* to można nie zapłacić za bezzasadne wezwanie
    gwarancyjne. bo nie wiedziałeś jak się posłużyć urządzeniem.
    Jeżeli uszkodzisz sprzęt użytkując go w sposób nie opisany w instrukcji.
    np. źle wcisnąłeś guzik który nie jest wymieniony w instukcji (tej
    polskiej) i się uszkodził sprzęt.

    --
    http://forum.esperanto.org.pl/ - Kial Vi ne parolas en tiu cxi lingvo?
    http://forum.esperanto.org.pl/ - Prosty język dla każdego!