  • 21. Data: 2011-09-23 15:39:02
    Temat: Re: Jeszcze raz Play
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/23/2011 7:52 AM, Maciek wrote:
    > Zawsze twierdziłem, że pule numerów dla poszczególnych operatorów to dobry
    > pomysł. Ale się zachciało przenoszenia numerów, to teraz mamy.
    I bardzo dobrze.
    Przynjamniej mozesz zagłosować nogami na operatora, ktory ma cie w d...

    Poprzednio mogłeś go co najwyzej po tej d... pocałować i powiadamiac
    wszystkich klientow, ze ci sie numer telefonu zmenił.

  • 22. Data: 2011-09-23 15:59:40
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (23.09.2011 17:16), John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>

    > Operatorzy stosują różne cenniki nie tylo dla Play

    Mi chodzi o cennik rozliczeń międzyoperatorskich. Czyli jeżeli dzwonisz
    z Orange do Play, to Orange płaci Play'owi jakąś kwotę. Podobnie jest w
    drugą stronę. Nie wiem jaka to jest kwota, ale powiedzmy że standardem
    wśród dużych jest około 30gr.

    Zaś Play ma powiedzmy około 70gr. Co jest ciutkę cwaniackie IMHO.

    Więc jeżeli dzwonisz z O do P, to O płaci P 70gr, więc siłą rzeczy -
    musi wziąść od Ciebie te 70gr. Nie byłoby tak, gdyby O mógł taryfikować
    P również na 70gr/min, zaś Tmobile, Plusa i innych - na 30gr. Wtedy by
    szybko rura P zmiękła i zrobiłby normalny cennik. Ale z tego co gdzieś
    czytałem, O tak nie może zrobić, bo UKE.

    p. m.

  • 23. Data: 2011-09-23 17:04:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > zmiękła i zrobiłby normalny cennik. Ale z tego co gdzieś czytałem, O tak nie

    Hahaha. Nie no rozbawiłeś mnie.
    W decyzji dla P4 stawkę MTR określono jako procent stawki trzech największych
    operatorów. Jest to w okresie 1. lipca - 31. grudnia 2011 roku - 179% stawki
    15,2 grosza (czyli 27,21 grosza),
    Czyli operator powinien wziąć z 30 groszy. To, że rżnie ciebie na większą kwotę
    i ty się dajesz to twoja sprawa.
    Ja mam stawki poniżej MTR.

  • 24. Data: 2011-09-23 19:03:40
    Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy>

    zlotowinfo wrote:
    > Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a jak ktoś ma większość osób do których dzwoni
    > w innej sieci to mu play zbyteczny bo ma taniej w sieci smsy itp

    Przecież mz _nie proponuje_ zmiany na Play, tylko na operatora, który ma
    takie same stawki do wszystkich.

    Służę przykładami:

    http://mbankmobile.pl/pomoc/polaczenia/rozmowy.html
    http://www.mobilking.pl/ceny.html

    j..

  • 25. Data: 2011-09-23 19:45:52
    Od: Maciek <m...@e...nospam.pl>

    begin o nicku qwerty napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ja mam orange i mam równą stawkę do wszystkich.
    Oprócz Play i Polszmatu. Jeśli ci o tym nie powiedzieli, to nieładnie.
    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 26. Data: 2011-09-23 20:42:05
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-09-23 21:45, Maciek pisze:

    > Oprócz Play i Polszmatu. Jeśli ci o tym nie powiedzieli, to nieładnie.

    Niekoniecznie. Tak naprawdę, to MTR nie jest czynnikiem cenotwórczym.
    Wiedzą to wszyscy macherzy od taryf :-)

  • 27. Data: 2011-09-23 21:36:19
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 23.09.2011 15:52, adamw2 wrote:

    > Może uderzyć do p. Streżyńskiej, wiele dobrego już zrobiła. Moim zdaniem
    > trzeba zobligować operatorów żeby zaraz po sygnale połączenia odzywała
    > się miła panienka i obwieszczała "Witamy w sieci .... " (do wyboru Play,
    > Plus, Orange, Radio Maryja i inne). Po takim komunikacie można
    > kontynuować albo szybko zrezygnować.
    Puknij sie jeszcze mi milion szczekaczek potrzeba.

  • 28. Data: 2011-09-23 22:22:47
    Od: adam <a...@g...pl>

    > Znaczy reklamy mamy słuchać ? -> koszt połączenia i nic więcej

    Nie reklama tylko informacja. Tak jak np często słyszysz że abonent
    właśnie prowadzi rozmowę albo ma wyłączony telefon. I wcale za to nie
    płacisz.

    Adam

  • 29. Data: 2011-09-24 00:17:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Sep 2011, Wojciech Wrodarczyk wrote:

    > Z drugiej strony do wina operatora.
    > Pomyśl sobie, że poczta polska ma taki cennik postpaidowy:

    Po pierwsze, to nie "wina operatora" lecz konceptu który pozwala na
    różnicowanie opłat *między* operatorami, co ci starają się
    pokazać klientom :>
    Po drugie, poczta chwilowo jest złym przykładem, bo z różnych
    przyczyn w niektórych dziedzinach jest monopolistą.

    > Dla osób korzystających ze skrzynek pocztowych poczty polskiej 50 gr; dla
    > innych 70 gr, dla tych co trzeba dużo piechotą iść żeby dojść 90 gr?

    Tak właśnie ;)
    Jeśli tak nie będzie, to tylko dlatego, że mało kto ma osobne drzwi dla
    poczty, osobne dla poczteksu, osobne dla kurierów z UPS.... :)
    A z telefonami jest ten kłopot, że *do* danej osoby często można
    się dodzwonić tylko przez jednego operatora, mających 2 aparaty
    różnych sieci (lub aparat dwukartowy) jest niewielu, a "więcejkomorkowi"
    są chyba rzadkością.

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2011-09-24 00:20:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Sep 2011, qwerty wrote:

> [...]
    > 15,2 grosza (czyli 27,21 grosza),
    > Czyli operator powinien wziąć z 30 groszy. To, że rżnie ciebie na większą

    Ale przecież nie idzie o wysokość kwot i o to ile zarabia operator,
    lecz o fakt zróżnicowania tej opłaty. I mvoicem ma rację.

    pzdr, Gotfryd