  • 21. Data: 2009-05-19 20:00:49
    Temat: Re: Jestem niekarany
    Od: "Krezus" <k...@p...onet.pl>

    A ja bardzo dziękuję za informacje , bardzo mnie towja sprawa interesuje i
    mam nadziję ,że dalej będziesz ją recenzował na grupie.

  • 22. Data: 2009-05-19 20:31:51
    Od: kuba <j...@g...com>

    Krezus pisze:
    > A ja bardzo dziękuję za informacje , bardzo mnie towja sprawa interesuje i
    > mam nadziję ,że dalej będziesz ją recenzował na grupie.

    Mnie też, nawet przeczytałem z grubsza wyrok I instancji i jestem
    ciekawy, dlaczego uchylili ;)

  • 23. Data: 2009-05-19 20:38:01
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "boukun" <b...@n...pl> pisze:

> [...]
    > pierwszej instancji do ponownego rozpatrzenia. Jednym słowem odniosłem
    > połowiczny sukces. W ponownym postępowaniu wyrok nie może być surowszy
    > jak uchylony i wydany za pierwszym razem. Ale zmagania trwają...
    >
    > Jak wyszedłem i wszedłem ponownie do sekretariatu zapytać się jaki jest mój
    > numer akt, bo gdzieś zagubiłem pismo z terminem rozprawy, to zauważyłem na
    > twarzach siedzących tam ładnych dziewczyn uśmiechy. Widać mają w
    > sądzie niezły ubaw ze mną.
    >
    > Złożę jutro wniosek o uzasadnienie wyroku i podam oczywiście na grupy,
    > zobaczymy, co druga instancja wymysliła.

    Założyleś *i prowadzisz* blog?
    Żeby "nowi" zaciekawieni twoją "epopeją" modli łatwo zaznajomić z twoją
    wersją historii od samego początku "z nudnymi detalami".

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    W nauce wiek się nie liczy, zdolności mają pierwszeństwo.

  • 24. Data: 2009-05-20 07:13:33
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Krezus" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >A ja bardzo dziękuję za informacje , bardzo mnie towja sprawa interesuje i
    > mam nadziję ,że dalej będziesz ją recenzował na grupie.

    Bardzo proszę, zaraz jadę złożyć do sądu wniosek o uzasadnienie wyroku w mojej
    sprawie apelacyjnej z dnia 15 maja 2009 r. i doręczenie wyroku wraz z
    uzasadnieniem. Jak tylko otrzymam, nie omieszkam go tu podesłać. Te sprawy,
    które mnie dotyczą, są rzadkie i dużej wagi.

    boukun

  • 25. Data: 2009-05-20 07:22:19
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "kuba" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mnie też, nawet przeczytałem z grubsza wyrok I instancji i jestem ciekawy,
    > dlaczego uchylili ;)

    Podejrzewam, że z tego powodu:

    Tu można zapoznać się z treścią mojej apelacji
    http://www.scribd.com/doc/13672872/Apelacja?secret_p
    assword=2lf4ad6zb4hjzjxpnx4h

    boukun

  • 26. Data: 2009-05-20 07:32:02
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Żeby "nowi" zaciekawieni twoją "epopeją" modli łatwo zaznajomić z twoją
    > wersją historii od samego początku "z nudnymi detalami".

    Ach sorry http://boukun-pl.blogspot.com/

    boukun