  • Data: 2009-05-18 10:22:15
    Temat: Jestem niekarany
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    boukun - Sanhedryn 1:0

    Byłem w sądzie się zapytać jak zakończyła się moja sprawa apelacyjna ("O
    Żydach" i "niepokazaniu organom ścigania i wymiarowi sprawiedliwości programów
    komputerowych") z piątku. Powiedziano mi w sekreteriacie, że wyrok w mojej
    sprawie został uchylony i sprawa została skierowana do pierwszej instancji do
    ponownego rozpatrzenia. Jednym słowem odniosłem połowiczny sukces. W ponownym
    postępowaniu wyrok nie może być surowszy jak uchylony i wydany za pierwszym
    razem. Ale zmagania trwają...

    Jak wyszedłem i wszedłem ponownie do sekretariatu zapytać się jaki jest mój
    numer akt, bo gdzieś zagubiłem pismo z terminem rozprawy, to zauważyłem na
    twarzach siedzących tam ładnych dziewczyn uśmiechy. Widać mają w
    sądzie niezły ubaw ze mną.

    Złożę jutro wniosek o uzasadnienie wyroku i podam oczywiście na grupy,
    zobaczymy, co druga instancja wymysliła.

    boukun