  • 11. Data: 2019-08-01 13:36:14
    Temat: Re: Jazda po pijaku autostradą to polska norma
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ciii, bo zaczną prawo jazdy zabierać za przechodzenie na czerwonym...

    -----

  • 12. Data: 2019-08-01 15:33:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.08.2019 o 08:54, J.F. pisze:

    > Tylko Robercie - kto jest temu winien ?

    Moim zdaniem dziennikarze, bo zadają głupie pytania.

    > Kulsony chca podkreslic, jak to chronia spoleczenstwo stojac z
    > alkomatem, czy szerzej - lubia miec chlopcow do bicia,
    > i trzeba ich suwerenowi podsuwac.

    Skoro jest przepis zabraniający jazdy pod wpływem, to nie wiem, o co Ci
    chodzi. Ewentualne zażalenia prześlij na Wiejska 2 w Warszawie.

    > I to jest, ale jakos policjanci przy kazdej okazji podkreslaja te
    > pierwsza liczbe ...

    Cała Policja?

  • 13. Data: 2019-08-01 16:24:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Cała Policja?

    ty nie jesteś rzecznikiem kulsonów, ani komediantem, pardon komendantem
    kulsonów, ty prawdopodobnie nawet nie jesteś kulsonem, więc nie możesz
    się wypowiadać za kulsonów:)

    --
    I love love

  • 14. Data: 2019-08-01 17:50:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skoro jest przepis zabraniający jazdy pod wpływem,

    Jechać wolno. Kierować nie. To czemu policja epatuje liczbą wypadków "z
    udziałem"?

    > to nie wiem, o co Ci
    > chodzi. Ewentualne zażalenia prześlij na Wiejska 2 w Warszawie.

    Zabraniający jazdy rowerem też jest, a od kiedy przestało dać się
    pompować tym statystyki wykrytych _przestępstw_ to jakoś policjanci
    stracili zainteresowanie "pijanymi kierowcami" na rowerach w parkach.

    > Cała Policja?

    Nie wiem - wisi tu:

    http://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,W
    ypadki-drogowe-raporty-roczne.html

    Więc tak po prostu policja. Konkretnie wydział opiniodawczy i analityczny

    A w nim specjalny rozdział:

    VIII. ALKOHOL
    W 2018 roku użytkownicy dróg (kierujący, piesi, pasażerowie), będący pod
    działaniem alkoholu, uczestniczyli w 2 779 wypadkach drogowych (8,8%
    ogółu wypadków), śmierć w nich poniosło 370 osób (12,9% ogółu zabitych),
    a 3 112 osób odniosło obrażenia (8,3% ogółu rannych). W porównaniu z
    rokiem ubiegłym jest to mniej wypadków o 9 (-0,3%), więcej zabitych

    Pewnie dziennikarze zadali złe pytania. A nie wróć...

    --
    Shrek