eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJakie prawa ma firma › Jakie prawa ma firma
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nas
    k.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Omni" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jakie prawa ma firma
    Date: Wed, 18 Apr 2007 18:05:48 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <f05fsk$sts$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ebn184.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1176912596 29628 83.22.203.184 (18 Apr 2007 16:09:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Apr 2007 16:09:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:457298
    [ ukryj nagłówki ]

    Wiele przeczytałem na temat praw "konsumenta" i wielokrotnie z nich
    korzystałem, ale

    jakie mam prawa, jeżeli kupuję coś "na firmę".

    Otóż kupiłem pewną rzecz elektroniczną na allegro. Fabrycznie zapakowana.
    Okazało się, że jest zepsuta.

    Czy mogę żądać od sprzedawcy (też firma) wymiany na nowy, czy muszę czekać
    na "łaskawe" rozpatrzenie reklamacji ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1