  • 1. Data: 2004-12-07 12:42:10
    Temat: Jakie PKD dla usł. zwol. z VAT lub stawka zero.
    Od: "Don" <s...@3...net>

    Mam pytnie :

    Jakie PKD wpisać do umowy spółki aby umożliwić sobie wystawianie faktur bez
    vatu. I jaka jest praktyczna różnica pomiędzy stawką 0 a zwolniony z VAT ?

  • 2. Data: 2004-12-07 23:06:25
    Temat: Re: Jakie PKD dla usł. zwol. z VAT lub stawka zero.
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    > Jakie PKD wpisać do umowy spółki aby umożliwić sobie wystawianie faktur
    > bez
    > vatu. I jaka jest praktyczna różnica pomiędzy stawką 0 a zwolniony z VAT ?
    Dobrze byłoby, jakbyś nie wpisał nic, co wymienione jest w Art. 113 ustawy o
    vacie.
    Ale - z tego co wiem - nawet jak wpiszesz cos z tej listy, a nie będziesz
    tego faktycznie wykonywał, możesz korzystac z podmiotowego zwolnienia...

  • 3. Data: 2004-12-08 09:42:11
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Don pisze:

    > Mam pytnie :
    >
    > Jakie PKD wpisać do umowy spółki aby umożliwić sobie wystawianie faktur
    > bez vatu. I jaka jest praktyczna różnica pomiędzy stawką 0 a zwolniony z
    > VAT ?

    Nie zabieraj sie do DG dopoki sam nie zrozumiesz tej roznicy,
    lub nie zatrudnisz ksiegowego... to baaardzo niebezpieczne

    A roznica jest ogromna i nie na krotki list..

    Boguslaw