  • 11. Data: 2013-09-13 07:31:34
    Temat: Re: Jaki narzut z tyt. egzekucji abo RTV ?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Będziemy mogli pogadać jak ktoś z jajami zrobi z tym porządek.
    > Napisałem jak jest i czego można się próbować "trzymać"
    > żeby się nie zdziwić przy kontroli pracownika poczty. ;-)

    A coś się zmieniło w sprawie tej kontroli?
    Bo z tego co wiem, to dalej możemy spuścić na drzewo takiego kontrolera...
    WOJO

  • 12. Data: 2013-09-13 10:05:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-13 07:31, WOJO pisze:
    > A coś się zmieniło w sprawie tej kontroli?
    > Bo z tego co wiem, to dalej możemy spuścić na drzewo takiego kontrolera...

    No właśnie nikt się nie chce pochwalić że byli, pytali o to i tamto,
    jaką wiedzę posiadają (odróżnią monitor od TV? ) podobno filują po
    parkingach i patrzą czy ma radio w samochodzie :-)
    Wszystko podobno, chyba blebleble... BAJZEL!!!

  • 13. Data: 2013-09-13 15:02:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:

    > Będziemy mogli pogadać jak ktoś z jajami zrobi z tym porządek.

    i tak niedlugo bedziemy placic wszyscy jak leci

    > Napisałem jak jest i czego można się próbować "trzymać"
    > żeby się nie zdziwić przy kontroli pracownika poczty. ;-)

    pracownik poczty nie ma prawa wejsc do mieszkania jak go sam nie wpuścisz.

  • 14. Data: 2013-09-13 15:43:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-13 15:02, witek pisze:
    > pracownik poczty nie ma prawa wejsc do mieszkania jak go sam nie wpuścisz.

    Wiem ale ja chciałbym go wpuścić bo nie mam nic do ukrycia.
    Nie wiem tylko jak ten gość zareaguje jak zobaczy mój 27" calowy monitor
    i komputery ;-)

  • 15. Data: 2013-09-13 18:39:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:

    > Wiem ale ja chciałbym go wpuścić bo nie mam nic do ukrycia.
    > Nie wiem tylko jak ten gość zareaguje jak zobaczy mój 27" calowy monitor
    > i komputery ;-)

    spisze protokol a ty sie pod nim podpiszesz (lub nie).
    wowczas on sporzadzi dopisaek, ze odmowiles podpisu.

    jak go nie wpuscisz to tez zrobi notatkę, ze przez otwarte drzwi widzial
    wlaczony telewizor, a samochod o rejstracji xyz ma w srodku radio.

  • 16. Data: 2013-09-14 08:34:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-13 18:39, witek pisze:
    > jak go nie wpuscisz to tez zrobi notatkę, ze przez otwarte drzwi widzial
    > wlaczony telewizor, a samochod o rejstracji xyz ma w srodku radio.

    Widziałeś na oczy czy też dywagujesz?

  • 17. Data: 2013-09-14 14:53:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:

    > Widziałeś na oczy czy też dywagujesz?

    co mialem widziec na oczy?

  • 18. Data: 2013-09-14 15:36:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-14 14:53, witek pisze:
    > co mialem widziec na oczy?

    Kontrolera

  • 19. Data: 2013-09-14 15:50:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:

    > Kontrolera

    no, codziennie mi poczte przynosi.

  • 20. Data: 2013-09-14 16:25:04

    W dniu 2013-09-14 15:50, witek pisze:
    > no, codziennie mi poczte przynosi.

    Etam... Myślałem że posiądę konkretną wiedzę. Wpuścić czy lepiej nie.

    Stanęło że lepiej nie. Jakbym się czegoś bał ;-)