  • 1. Data: 2007-04-13 10:29:31
    Temat: Jak wygrac z korporacją - POMOCY!
    Od: "Mlynek" <g...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów,

    1. Pracowałem dla korporacji w oparciu o umowę agencyjną.
    Musiałem zarejestrowac działalność gospodarczą
    Korporacja wystawiała w moim imieniu faktury.
    2. Umowa została rozwiązana
    3. Musi nastąpić rozliczenie ale...
    a) umowa zawiera zapis, że w przypadku rozwiązania umowy będzie
    wypłacona kwota MNIEJSZA lub WIĘKSZA w zależności od sytuacji
    b) Korporacja chce bym teraz ja wystawił f-rę na kwotę MNIEJSZĄ bo
    inaczej nie mogą mi przelać pieniędzy
    c) Ja się z tym nie zgadzam, uważam że powinna być kwota WIĘKSZA,
    d) Napisałem do Korporacji pismo z uzasadnieniem i prośbą o
    uwzględnienie kwoty WIĘKSZEJ.
    e) Otrzymałem telefon że mam wystawić fakturę z kwotą MNIEJSZĄ.

    Co robić?

    A) Czy wystawić f-rę na kwotę MNIEJSZĄ i mając w ten sposób środki później
    dochodzić wyrównanie?(Jak to zrobić?)
    B) Czy wystawić f-rę na kwotę WIĘKSZĄ i przekazać do windykacji? (ale chyba
    wtedy muszę zapłacić wcześniej podatek, czy tak?)
    C) Inne rozwiązanie?

    Pomocy,

    Zdesperowany grupowicz...