  • 1. Data: 2006-10-31 20:52:32
    Temat: Jak wyegzekwowac?
    Od: "Zanac" <n...@w...pl>

    Witam

    Zostalo wykupione 20 GB miejsca na serwerze X. Zaplacomo z gory za okres pol
    roku, bez spisywania pisemnej umowy.

    Serwer zaczał od niedawna miewac awarie co kilka dni na dlugi czas 7-10 dni.
    Uslugodawca w dupie ma moje prosby o to by w koncu to dzialalo.

    Skoro za to place to i wymagam. Czy nie tak?

    Czy moge ubiegac sie o zwrot pieniedzy (planowana zmiana innego
    uslugodawcy).

  • 2. Data: 2006-10-31 21:00:40
    Temat: Re: Jak wyegzekwowac?
    Od: KrzysiekPP <jimi@_nospam.ceti.pl>

    > Czy moge ubiegac sie o zwrot pieniedzy (planowana zmiana innego
    > uslugodawcy).

    Tak, mozesz ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2006-10-31 21:10:07
    Od: "Zanac" <n...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_nospam.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, mozesz ...

    A jak nie odda?. Nie mam pisemnej umowy a jedynie potwierdzenie przelewu :/

  • 4. Data: 2006-10-31 21:25:59
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Zanac napisał(a):
    > A jak nie odda?. Nie mam pisemnej umowy a jedynie potwierdzenie przelewu :/

    A jakiś regulamin jest?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-10-31 21:31:08
    Od: "ja" <q...@v...pl>

    Zanac napisał(a):
    > Witam
    >
    > Zostalo wykupione 20 GB miejsca na serwerze X. Zaplacomo z gory za okres pol
    > roku, bez spisywania pisemnej umowy.

    Brak pisemnej umowy utrudni Tobie dowodzenie faktow.

    > Serwer zaczał od niedawna miewac awarie co kilka dni na dlugi czas 7-10 dni.
    > Uslugodawca w dupie ma moje prosby o to by w koncu to dzialalo.

    Mozesz zarządać zwrotu kwoty odpowiadającej dniom przez jakie
    sprzedający nie swiadczył usługi.

  • 6. Data: 2006-10-31 21:32:34
    Od: "Zanac" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości