  • Data: 2002-04-02 13:41:23
    Temat: Jak wyegzekwować?
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    takie zdarzenie. Zawarta umowa z czlowiekiem, który zobowiązuje się do
    grania na weselu. Człowiek ten nie zjawia się w umówionym miejscu (wcześniej
    dostał zaliczkę), dzień później dzwoni, przyjeżdża, i podpisuje papier, że w
    związku z narażeniem na straty zobowiazuje się wypłacić poszkodowanym X zł.
    Oczywiście tego nie robi. Sprawa zostaje skierowana do sądu, dość szybko
    zostaje zasądzone, że ma wypłacić te pieniądze, odsetki + koszty. Nic
    takiego nie następuje - po prawie dwóch latach od zdarzenia, sprawa utknęła
    u komornika - ten twierdzi, że nic się nie da zrobić (naciągacz nic nie ma,
    nie pracuje, nie ma dochodów).
    W związku z tym, że sprawa dla mnie ważna - nawet nie chodzi o pieniądze,
    raczej o satysfakcję - to było moje wesele, co mogę zrobić by wyrok
    wyegzekwować. Oczywiście Ukraińcy odpadają ;-)

    Pozdrawiam
    T.