  • 11. Data: 2007-12-09 18:55:16
    Temat: Re: Jak wybic obywatelowi zglaszanie zdarzen na 07
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Nie dorabiaj mi "geby" za przeproszeniem,mam prawo konstytucyjne do
    > wypoczynku i mam prawo do egzekucji tego prawa.Jakies insynuacje dotyczace

    Ale zauważ, że przecież masz prawo! Po prostu jest spór i jesteś jego
    stroną. Podobnie jak osoba zakłócająca ciszę. To, czego oczekujesz, jest
    w istocie zakłóceniem praw tej osoby, czyli drugiej strony sporu.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2007-12-09 20:39:09
    Od: "Paweł Marcisz" <p...@g...com>

    On Dec 9, 5:55 pm, "yur@s" <j...@m...ru> wrote:
    > Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w

    > No wlasnie jak mozna obywatela zmuszac do czynnosci prawnych aby gdzies
    > swiadczyl gdy nie mial na to ochoty.Mial prawo wezwac policje aby uciszyc
    > delikwentow i nikt go nie zmusi aby swiadczyl w sadzie grodzkim brew swojej
    > woli.

    Kto zostanie wezwany przed sąd, niech się stawi. Zawsze zeznawanie
    jako świadek było obowiązkiem.

    > Nikt mnie nie zmusi do swiadczenia przeciwko ludziom ktorzy zaklocili cisze
    > nocne ,prosilem tylko o interwencje i nic poza tym .Zaklocenie ciszy nocnej
    > nie jest scigane z urzedu .Wyraznie to pisalem .

    Z art. 51 kodeksu wykroczeń wynika, że jednak jest ścigane z urzędu.

  • 13. Data: 2007-12-09 21:14:39
    Od: "yur@s" <j...@m...ru>

    Użytkownik "Paweł Marcisz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    >Kto zostanie wezwany przed sąd, niech się stawi. Zawsze zeznawanie
    >jako świadek było obowiązkiem.

    >Z art. 51 kodeksu wykroczeń wynika, że jednak jest ścigane z urzędu.

    Jakos w tym paragrafie nie moge doczytac ze jako wzywajacy jestem zmuszony
    do skladania jakis zeznan. Wedlug mnie to policja idzie na latwizne
    podpierajac sie wymuszonymi zeznaniami.Mnie tylko interesowalo aby przestali
    strzelac rakietami i fajerwerkami pod oknami, data tych strzelan nie byla
    wlasciwa.Nastepnym razem odwroce sie jesli ktos bedzie potrzebowal wezwania
    policji i jakos wytrzymam te strzelania.
    juras

  • 14. Data: 2007-12-10 13:37:28
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "yur@s" <j...@m...ru> wrote
    > Nikt mnie nie zmusi do swiadczenia przeciwko ludziom ktorzy zaklocili
    > cisze nocne ,prosilem tylko o interwencje i nic poza tym .Zaklocenie ciszy
    > nocnej nie jest scigane z urzedu .

    JEST ŚCIGANE Z URZĘDU. Natomiast jest popełnione, gdy komuś przeszkadza,
    skoro Ci przeszkadzało (zawiadomiłeś) to zostało popełnione i jest ścigane.

  • 15. Data: 2007-12-10 13:38:55
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "yur@s" <j...@m...ru> wrote

    > Jakos w tym paragrafie nie moge doczytac ze jako wzywajacy jestem
    > zmuszony do skladania jakis zeznan.

    Bo to reguluje akurat kodeks p o s t ę p o w a n i a w sprawach o
    wykroczenia, a nie kw.

  • 16. Data: 2007-12-10 19:43:39
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "yur@s" <j...@m...ru> wrote
    > .Dowcip polega na tym ze mam mizerne zainteresowanie kto zaklocil ten
    > spokoj ,chce tylko ciszy ,tak trudno to zrozumiec.

    Jeśli już angażujesz służby publiczne, to poza wyjątakimi, masz obowiązek je
    wspierać. Może ekonomicznie tak to wygląda, że płacisz podatki na usługi
    organów państwa. Ale z prawnego punktu widzenia, jeśli chodzi o wykroczenia
    i prawo karne, to Ty jesteś dla nich, a nie oni dla Ciebie.