  • 1. Data: 2004-01-08 22:15:52
    Temat: Jak to w Polsce jest z agencjami towarzyskimi
    Od: "rafal" <r...@C...pl>

    Witam.

    Mam takie pytanie:
    Z nowym rokiem akademickim zamieszkalem w kamienicy. Jak sie szybko okazalo,
    w mieszkaniu nade mna jest agencja towarzyska - taka nieoficjalna oczywiscie
    . Chyba tam Pan zza wschodniej granicy nie ma, niemniej jednak codziennie do
    2 - 3 w nocy slychac w naszym mieszkaniu glosne tupanie obcasow pan i inne t
    rzaski. Do tego stopnia ze w moim mieszkaniu szafy sie trzesa itp itd.

    Stad pytanie:
    Czy moge zglosic na Policji istnienie w/w agencji towarzyskiej - czy "nierza
    d" jest przestepstwem?

    I jeszcze chcialbym spytac: czy gdy zadzwonie na Policje o 12 w nocy i zglos
    ze zaklocanie spokoju to Policja spyta mnie kto ja jestem mi tym z gory powi
    e ze "Ci spod 5-tki" zglaszali ze jestescie za glosno.
    Wiadomo, rozni ludzie sie zdarzaja, a zwykle z agencjami towarzyskimi rozne
    "grupy przestepcze" sie w mniejszym lub wiekszym stopniu wiaza, a ja jak na
    razie nie chce sie z tej kamienicy wyprowadzac.

    pozdrawiam
    ra_v