  • 1. Data: 2003-04-04 13:31:33
    Temat: Jak to jest z VAT i podawaniem cen ?
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    USTAWA
    z dnia 5 lipca 2001 r.
    o cenach.
    Dz.U.2001.97.1050

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW
    z dnia 10 czerwca 2002 r.
    w sprawie szczegółowych zasad uwidaczniania cen towarów i usług oraz
    sposobu oznaczania ceną towarów przeznaczonych do sprzedaży.
    Dz.U.2002.99.894

    www.home.pl/prices podaja bez VAT ceny, netto i na dole malutkim druczkiem
    ze vat taki a taki.

    Mowili w tv ze zgodnie z ustawami co podalem nie moga juz tak robic,
    zapytalem ich co o tym mysla:

    i "Witam!
    Pragne zwrocic uwage, ze zarowno w przeslanym Panu e-mailu, jak i na
    fakturze pro forma dostarczonej tradycyjna poczta nie widnieje nigdzie kwota
    50 zl bez okreslenia wymiaru kwotowego podatku. Charakter podejmowanych
    przez Pana dzialan nie wymagal wiec lektury naszych stron WWW - kwota ta
    zostala jednoznacznie okreslona.

    Wedlug naszej ekspertyzy wskazane przez Pana Rozporzadzenie nie okresla w
    sposob jednoznaczny koniecznosci prezentowania cen w formie "brutto i tylko
    brutto"."

    ale faktury nie dostalem... pamietam ze pierwsza przyszla listem zwyklym,
    czasem gina mi przesyli ze skrzynki :/

    wiec ja kto jest ? Nie bede sie klocil ale chcialbym wiedziec.

  • 2. Data: 2003-04-04 14:25:18
    Temat: Re: Jak to jest z VAT i podawaniem cen ?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> wrote in message
> [...]
    > czasem gina mi przesyli ze skrzynki :/
    >
    > wiec ja kto jest ? Nie bede sie klocil ale chcialbym wiedziec.

    Nie może być cen w postaci hasła '50 zł + VAT'
    Ten vat ma być jasno i precyzyjnie sformułowany 'ile'.
    Nie doczytałem jeszcze, czy ma być w postaci '22%' czy też już konkretna
    kwota. Zdaje się, że ma być konkretna kwota.
    Czy musi być zsumowana, czy może być po prostu w postaci x+y to nie wiem.