  • 1. Data: 2004-08-16 07:21:09
    Temat: Jak sprawdzić czy osoba x prowadzi dział. gospodarczą?
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam,
    Pytanie jak w temacie. Potrzebuje dowiedzieś się czy dana osoba prowadzi jakąś
    dział. gosp. w danym miescie. Jak to najprościej sprawdzić?
    pzdr
    grem

  • 2. Data: 2004-08-16 09:35:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Witam,
    > Pytanie jak w temacie. Potrzebuje dowiedzieś się czy dana osoba prowadzi
    jakąś
    > dział. gosp. w danym miescie. Jak to najprościej sprawdzić?

    Udać się do Urzędu Miasta / Gminy właściwego dla jej miejsca zamieszkania.
    Ewidencja Podmiotów Gospodarczych jest jawna. Natomiast jeśli prowadzi firmę
    jako spółkę prawa handlowego to praktycznie sprawdzić się tego nie da.

  • 3. Data: 2004-08-16 11:44:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 16 Aug 2004 g...@p...onet.pl wrote:

    >+ Witam,
    >+ Pytanie jak w temacie. Potrzebuje dowiedzieś się czy dana osoba prowadzi jakąś
    >+ dział. gosp. w danym miescie. Jak to najprościej sprawdzić?

    Jest drobiazg w rozumieniu słowa "prowadzi".
    Mamy mianowicie: "ma zarejestrowaną" oraz "ma miejsce w którym
    prowadzi dzialalność": nie jest wykluczone iż ktoś z Poznania
    trzymający "papiery firmowe" w szafie za biurkiem ma "oddziały"
    umieszczone w Krakowie i Wrocławiu - postrzegane (nieprawidłowo)
    jako "firmy" przez osobę idącą ulicą...
    O które znaczenie pytasz ? :)
    Bo jak o pierwsze - to w Urzędzie Miasta.
    Jak o drugie - jest kłopot...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2004-08-18 04:21:29
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 16 sie o godzinie 13:44, na pl.soc.prawo, Gotfryd Smolik news
    napisał(a):

    > pozdrowienia, Gotfryd

    Witaj Gotfryd ;)

    Przepraszam że piszę na geupę, ale masz podany anty-spamowy adresik mailowy
    inie można się z Tobą skontaktować.
    Bo mam do Ciebie pewną sprawę - jeżeli Ci się chce to stuknij do mnie na
    artur @ elektro-instal.com

    bez tych spacji przed i za małpą ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.